  • Data: 2012-01-10 14:00:36
    Temat: Re: ten wspanialy android
    Od: dizel <x...@x...xx> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 10 Jan 2012 14:36:54 +0100, AL <a...@s...tam> wrote:

    >Ale zagladnalem tez do aplikacji 'fabrycznej - i historia polaczen
    >miesci sie pod menu->historia polaczen.

    Trochę się zapędziłem z tym wątkiem, bo w sumie to znalazłem już w
    fabrycznej aplikacji ale jak dla mnie strasznie to ukryte jest:
    menu/rejest/wszystkie połączenia i jest posegregowane od góry do tego
    do kogo najwięcej dzwonie, trzeba rozwinąć osobę i wejść w połączenie
    które nas interesuje i dopiero tam na górze jest dokładna data i
    godzina.
    Po wejściu menu/rejest/wszystkie połączenia pokazują się kontakty ale
    piszę tylko na przykład że ostatnie połączenie było 9 godzin temu.
    Co do automatycznego ponownego wybierania to dalej nic nie wiem