  • Data: 2012-01-10 20:55:00
    Temat: Re: ten wspanialy android
    Od: atm <...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2012-01-10 21:31, ToMasz wrote:

    > Zgadza się, to właśnie napisałem parę linijek po Waszym cytacie. Ale jak
    > wyłączyć autorotację, i uruchomić operę, firefoxa, mxvideoplayer, w
    > landscape? Czy taka funkcja nie powinna być w standardzie od wersji 1.0?
    > ToMasz

    Zrobilem test: opera dziala wlandscape do momentu wylaczenia autorotate,
    po wylaczeniu tej funkcji wraca do landscape. Wg opisu tej aplikacji nie
    da sie chyba wiele zrobic (ale poszukaj, pisze to tylko na podstwie tej
    krotkiej notki):
    https://market.android.com/details?id=kennethcheng.c
    om.autorotate&feature=search_result#?t=W251bGwsMSwxL
    DEsImtlbm5ldGhjaGVuZy5jb20uYXV0b3JvdGF0ZSJd

    o "Lock orientation" (Lock landscape) is not possible as Google only
    allows portrait lock on others' app by design officially.