    From: mk4 <m...@d...nul>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: ten drugi cię zabije
    Date: Thu, 29 Jul 2021 19:25:37 +0200
    <60f9baa7$0$23915$65785112@news.neostrada.pl>
    <sdflhc$vqv$3@news.icm.edu.pl>
    <q...@4...com>
    <60fd99e7$0$552$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>

    On 2021-07-28 21:59, Budzik wrote:
    > Użytkownik cef c...@i...pl ...

    > Ja bym powiedział ze jednak z brawury i głupoty.
    > Jak masz przed soba bezpieczny dystans to nawet spozniona reakcja moze
    > ci ujsc płazem.
    > Jak jedziesz jak debil komus na dupie, wyprzedzasz nawet tam gdzie sie
    > nie da to jestes krok blizej od wypadku. A 100% uwagi po prostu nikt
    > nie jest w stanie zachować przez dlugi czas.

    Co do jazdy na dupie to preferujesz zderzenie z naczepa ciagnika
    siodlowego jak jedziesz 5m za nim i uderzasz z rozniaca predkosci 10km/h
    czy moze jak jedzisz za nim 50m i ta roznica predkosci wynosi np 80km/h?

    Jazda na dupie jesli chodzi o skutki ewentualnego kontaktu jest mniej
    niebezpieczna niz jazda nie na dupie. Ot taki paradoks.

    --
    mk4