  • Data: 2013-05-11 09:56:15
    Temat: Re: a jak wygląda hamowanie silnikiem
    Od: "Tomek" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:19xswgt6zlgg7.1oo4rqes6gqps.dlg@40tude.net...

    > Zwykły hamuje tylko silnikiem na tyle ile może.
    > Z górki bywa więc że auto przyspiesza.

    Zatem, jeśłi dotknięcie sprzęgła czy hamulca tempomat zwykły rozłącza
    (np. chcę hamować silnikiem i zapiąć niższy bieg) to po wrzuceniu
    niższego biegu ponowne włączenie tempomatu do zadanej prędkości?

    Jeśłi tak jest, to może nie tyle autostrady co teren pagórkowaty
    ale z ostrymi spadkami i wzniesieniami jest mało nadajacy się
    do wykorzystania przez tempomat "zwykły" (np. drogi w okolicach
    Jury Krakowsko-Częstochowskiej, czy Rabki-Jordanowa)

    Albo elektroniczna funkcja tempomatu- ignoruj wciśniecie
    sprzęgła- wtedy zmiana biegów nie miałaby wpływu
    na kwestie włączenia ponownch ustawień.