    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: tempomat i tempomat aktywny
    Date: Thu, 9 May 2013 09:28:27 +0200

    Użytkownik "Artur Maśląg" napisał w wiadomości grup
    W dniu 2013-05-08 17:16, Krzysztof 45 pisze:
    (...)
    >Ależ pomykaj sobie, zakładaj aktywny. Sensu w tym nie ma, komfortu
    >nie
    >uzyskasz, ale skoro chcesz. Jeszcze lepiej jak byś pojeździł trochę
    >automatem to zobaczysz jak to działa.

    Zalezy, na autostradach ma. Faktycznie wiekszosc trasy daje sie
    przejechac jednym biegiem.
    Dodaj jeszcze nowoczesny silnik, ktory przyspiesza nawet przy niskich
    obrotach, moze troche niemrawo, ale co ci to przeszkadza na
    autostradzie.

    W Polsce to nadal nie jest argument, ale w Niemczech juz tak.

    >Cóż, pomysł dość abstrakcyjny (podobnie jak sens automatycznego
    >tempomatu w zwykłej manualnej skrzyni biegów), ale jak lubisz.

    Juz nie tak calkiem - swiat idzie w ta strone ze samochod bedzie
    jechal sam.

    >Najpierw to jednak musiałbyś pojeździć automatem - wtedy byś
    >być może zrozumiał, czemu twoje opowieści o sensowności
    >jazdy na jednym biegu w przedziale 90-170km/h można potraktować
    >w kategorii kiepskiego żartu.

    O, a coz ty masz za samochody, ze uwazasz iz to zart ?

    Bo to akurat bardzo prawdziwe jest dla wiekszosci samochodow.

    J.