-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!goblin2!goblin1
!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-
a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
Date: Wed, 24 Sep 2014 20:32:32 +0200
From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.3; WOW64; rv:24.0) Gecko/20100101
Thunderbird/24.6.0
MIME-Version: 1.0
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: temat z czapy - samochód elektryczny
References: <a...@g...com>
<541fce87$0$30065$65785112@news.neostrada.pl>
<d...@g...com>
<lvoq9p$cm5$1@speranza.aioe.org> <lvouia$f9j$1@dont-email.me>
<lvovvn$sad$1@speranza.aioe.org> <lvp1k6$47n$1@dont-email.me>
<lvpvkh$rbb$1@mx1.internetia.pl> <lvrns5$pfi$1@dont-email.me>
<lvro00$aen$1@node1.news.atman.pl> <lvrq85$a2t$1@dont-email.me>
<5421e91a$0$2247$65785112@news.neostrada.pl> <lvspl9$nq1$1@dont-email.me>
<5421edf4$0$14114$65785112@news.neostrada.pl>
<lvsrrp$7c4$1@dont-email.me> <5421ff18$0$2241$65785112@news.neostrada.pl>
<0...@g...com>
<542301c2$0$2232$65785112@news.neostrada.pl>
<a...@g...com>
In-Reply-To: <a...@g...com>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 18
Message-ID: <54230e42$0$26857$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 89-77-179-152.dynamic.chello.pl
X-Trace: 1411583554 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 26857 89.77.179.152:60908
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2545234
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2014-09-24 20:10, k...@g...com pisze:
>> P�ki co jeszcze si� nie pojawi�, ale my�l� �e do�yjemy i tego.
>
> Nie istnieje na Ziemi zamiennik pozwalający na przejechanie 900kilometrów na jednym
zatankowaniu i powtórne zatankowanie w 5 minut z czego 4 trwa wypisanie faktury.
>
To akurat nie jest żaden problem nawet dziś - choćby metanol albo olej
rzepakowy.
A z nowych technologii to ogniwa wodorowe - chociaż tu trzeba jeszcze
dopracować trochę rozwiązań żeby to się nadawało na rynek masowy.
A w przyszłości pewnie jednak akumulatory dadzą radę, np. wymieniane na
stacji.
Inna sprawa to pytanie tak na prawdę po co to - paliwa płynne są tanie i
jednak łatwo dostępne.
Następne wpisy z tego wątku
- 24.09.14 20:44 k...@g...com
- 24.09.14 21:13 J.F.
- 24.09.14 21:34 k...@g...com
- 24.09.14 22:12 Tomasz Pyra
- 25.09.14 19:55 masti
Najnowsze wątki z tej grupy
- Polskie sądy są bardzo wyrozumiałe...
- Spalinki trujom
- Prątkowcowcy, morda w kubeł :]
- Baterie litowe takie bezpieczne
- nie leci płyn hamulcowy ze stalowego przewodu
- SAMOCHODY BĘDĄ CORAZ DROŻSZE. PRZEMYSŁ MA PROBLEM. POTRZEBUJEMY ZMIANY I GOSPODARCZE ZERO #40
- piszę list do św Mikołaja
- czyste powietrze
- Planeta płonie
- zginął podczas zmiany kól
- Diesel spłonął :-)
- Re: Diesel spłonął :-)
- Dlaczego pratkowcy szukają hoteli na trasie?
- Dzień jak codzień
- Holowanie
Najnowsze wątki
- 2024-11-04 GNSS Motorola G85 vs Redmi Note 9 pro
- 2024-11-04 Katowice => SAP BTP Consultant (mid/senior) <=
- 2024-11-04 Katowice => Spedytor międzynarodowy <=
- 2024-11-04 Warszawa => Specjalista/tka ds. Zamówień publicznych <=
- 2024-11-04 Poznań => QA Engineer <=
- 2024-11-04 Poznań => QA Inżynier <=
- 2024-11-04 Polskie sądy są bardzo wyrozumiałe...
- 2024-11-04 Wrocław => SAP Project System/EPPM Consultant <=
- 2024-11-04 Gliwice => Team Lead / Tribe Lead FrontEnd <=
- 2024-11-04 Kraków => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2024-11-04 Kraków => Software .Net Developer <=
- 2024-11-04 Kraków => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-11-04 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-11-04 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-11-04 Warszawa => E-COMMERCE specialist <=