  • Data: 2012-04-03 10:02:05
    Temat: Re: telekomunistyczne dtmf
    Od: wiwany <w...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 3 kwietnia 2012, 00:04:04 UTC+2 użytkownik Jarosław Sokołowski
    napisał:

    > Miałem na myśli powszechnie używaną w takich razach definicję Joanny
    > Szczepkowskiej -- http://www.youtube.com/watch?v=lgAiAKNfryg

    > Charakterystyczny Panasonic, wielka słuchawka w kształcie słuchawki,
    > baza z długą teleskopową anteną. Niektóre telefony też chyba miały
    > wysuwaną. To był naonczas typowy model. Mam nawet jeszcze ze dwa takie
    > w swoim składzie-muzeum.
    >
    > A w roku 1991 miałem taki z klapką, zapasowym akumulatorem ładowanym
    > w bazie, o zasięgu rzędu kilometra. Zanim mi te dranie z tepsy podłaczyły
    > w domu telefon, kombinowałem jak by tu przy pomocy tego wynalazku
> [...]

    W takim razie co do dat historycznych jesteśmy zgodni, ale mieliśmy znajomych o innym
    statusie :-))))

    Bo dla mnie oczywista była obecność wśród moich tych wspominanych wyżej przeze mnie
    polskich, radomskich pseudoklawiszowców :

    http://www.swistak.pl/a12519032,Telefon-Tulipan-RWT.
    html#zdjecia

    http://sprzedajemy.pl/rwt-bratek-dla-kolekcjonera,81
    309

    Ps. Zawsze uważałem za zaletę tego typu aparatów to, że nie zjeżdżały z biurka, bo
    były ciężkie, a nóżki z tworzywa reagowały z lakierem/politurą podłoża ;-))))
    No i to, że rozmiar słuchawki był na iście męską łapę i powodował całkowite zakrycie
    małżowiny ucha..

    Pozdrawiam
    W.