  • Data: 2012-04-03 18:15:17
    Temat: Re: telekomunistyczne dtmf
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jarosław Sokołowski" napisał w wiadomości
    Pan J.F napisał:

    >Co jest prawdziwą centralą z krwi i kości, a co jedynie
    >koncentratorem
    >wyniesionym, ma chyba dzisiaj małe znaczenie. Tak, chodzi o dość
    >rozległe

    Dzis tak, ale 20 lat temu to niekoniecznie.

    >osiedle, około 20 tysięcy osób. Nie, do tego nie jest potrzebny
    >budynek na
    >działce o powierzchni kilku tysięcy metrów (i wartej dobre kilka
    >milionów).

    Ale tez troche wiecej miejsca niz "mala szafka gdzies w kacie".
    Szczegolnie teraz, gdy trzeba jeszcze pare szaf roznego dodatkowego
    sprzetu zmiescic :-)

    Dzialka w owym czasie tez nie byla milionow warta, a jeszcze wczesniej
    otrzymana za darmo pewnie :-)

    >Pierwsza oferta faceta z tepsy była taka: mamy tu dojście do kupienia
    >centrali na 200 numerów, kupcie ją i podarujcie nam. Jak zbudujecie

    No dobra, tylko ze na 20 tys osiedlu to chyba nie 200 numerow

    >nam jeszcze na nią budynek, to my podłączymy ludziom te telefony.
    >Tylko się śpieszcie, bo to przestarzały model, który traci
    >homologację
    >i trzeba zainstalować do końca roku. Druga taka świetna okazja może
    >się nie powtórzyć. No i zainstalowali. Widziałem. Chwilę później
    >wywalili
    >i zastąpili czymś nowszym.

    Czasem uzasadnione - bedzie centrala, to beda dotacje na
    unowoczesnienie.
    Nie bedzie, to bedziecie czekac az unowoczesnimy wszystkim innym :-)

    J.