  • Data: 2012-04-06 10:56:52
    Temat: Re: telekomunistyczne dtmf
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan J.F napisał:

    > I gdzie sie mieszcza ?

    Na pewno nie w jednym budynku.

    > Bo sama krosownica na 5000 kabli to troche miejsca zajmuje, centrala,
    > pare szaf neostrady, szafy innych operatorow ...

    Jak mi ostatnio monter wymieniał całego druta, to przepinał tylko na
    mojej działce i (jak powiedział) "w szafce obok centrali". Do bydynku
    nie wchodził, bo (znowu jak mówił) ani nie ma takiej możliwości, ani
    potrzeby. Takich "central" jest na opisanym terenie chyba z dziesięć,
    więc nie ma "krosownicy na 5000 kabli".

    W ogóle współczesna technologia zmierza do tego, że wszystko ma się
    zmieścić w stosunkowo gęsto rozmieszczonych szafkach na ulicach i w
    większych budynkach. Do tego jeszcze tylko łaczące kable światłowodowe,
    a budynki staja się niepotrzebne. To tak jak w sieciach komórkowych.

    --
    Jarek