  • Data: 2012-04-02 22:47:49
    Temat: Re: telekomunistyczne dtmf
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    wiwany napisał:

    > Tylko, że to były klawisze pro forma- działające jak tarcza, impulsowo.

    No właśnie nie. Taki co działał jak tarcza, to widziałem tylko jeden.
    W sensie jednego modelu, bo egzemplarzy kilka. Był takiem wyjątkiem,
    że aż go zapamiętałem i opisałem tutaj. Przeważnie były to normalne
    współczesne telefony z przełącznikiem TONE/PULSE, w dużej części
    bezprzewodowe.

    > Ale rzeczywiście klawiaturowe Bratki i Tulipany wyglądały wtedy niemal
    > "amerykancko", ale DTMF-u nie obsługiwały i nie obsługują.

    Klawiszowego bratka czy tulipana, to ja na żywo widziałem może ze trzy
    razy. Nie, nie wyglądał po amerykańsku.

    --
    Jarek