  • 21. Data: 2009-02-03 16:40:07
    Temat: Re: telefony z diodą LED
    Od: "Marcin P." <m...@p...SPAM.onet.pl>

    To ja jeszcze dodam dla porządku, że Samsung Omnia też ma mrugająca
    diodę (w przycisku zasilania), można także definiować zdarzenia które
    mają wyzwalać mruganie.

    --
    Marcin P.

  • 22. Data: 2009-02-09 09:56:54
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    Telefony Sferia np. C162 mają też diodę mrugającą w różnych kolorach, ale to cdma a
    nie gsm.

    -----

    > na zielono o ile jest zasięg, miga na czerwono jak mam nieodebrane połączenie i
    miga na niebiesko

  • 23. Data: 2009-12-29 13:40:01
    Od: Piotrek <p...@w...post.pl>

    Hej

    Roki pisze:
    > W SPV M3000 są dwie migające diody ale sygnalizują stan baterii, włącozny BT
    > i WiFi.

    Ale w telefonach z WM są programy co umożliwiają sygnalizację tymi
    diodami takie informacje.

    Pozdrawiam

    Piotr