  • 1. Data: 2009-01-13 11:18:36
    Temat: N95 aktualizacja oprogramowania
    Od: Usrobo <u...@o...pl>

    hej
    dostalem dzis maila ze do mojej nokii wyszlo nowe oprogramowanie,
    nie za bardzo chce mi sie go wgrywac
    wiec wczesniej chcialbym zobaczyć co nowego sie pojawilo, co naprawili itp.

    gdzie moge takie coś znaleść
    na stronie nokii nie za bardzo się tym chwalą.

    michal

  • 2. Data: 2009-01-13 11:29:27
    Temat: Re: N95 aktualizacja oprogramowania
    Od: Usrobo <u...@o...pl>

    Usrobo pisze:
> [...]
    >
    > gdzie moge takie coś znaleść
    > na stronie nokii nie za bardzo się tym chwalą.

    odpowiem sam sobie:

    po 1. Nokia nie udpstępnia changelogu
    po 2. :

    Nokia N95 software version 30.0.015 released - 29 September 2008

    The new software version 30.0.015 for your Nokia N95 takes your device's
    features and functions to the next level. To help you find your way, it
    features faster and better maps complete with satellite images and
    traffic information. The new integrated Google search provides instant
    answers on the go, while the automatic screen rotation function helps
    you stay oriented, whatever you do. Additionally, you can enjoy endless
    entertainment with full N-Gage gaming capability and a wide variety of
    games available via the Download! application.

    szybsze i lepsze mapy, zdjęcia satelitarne i informacje o ruchu
    drogowym, wyszukiwarka google ?
    automatyczna rotacja ekranu !! ( w koncu wykorzystali wbudowany żyroskop)

    michał

  • 3. Data: 2009-01-13 14:01:35
    Od: "tomaa33" <t...@w...pl>

    Użytkownik "Usrobo" <u...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Nokia N95 software version 30.0.015 released - 29 September 2008

    Trochę stare to oprogramowanie, przecież jest już nowsze 31.0.017