  • 11. Data: 2009-01-14 12:56:40
    Temat: Re: telefony z diodą LED
    Od: Piotr <p...@n...peel>

    marvin wrote:
    > Uzytkownik "Olek" napisal...

    > W ustawieniach mozna ten czas zmieniac. Jest tez opcja bez ograniczenia
    > czasowego.
    >
    > Pozdrawiam
    > marvin

    A mozna hinta, gdzie te ustawienia znalezc w E51?

  • 12. Data: 2009-01-14 13:11:16
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl>

    Dnia Wed, 14 Jan 2009 13:36:14 +0100, Animka napisał(a):

    > Są. Np. Sony Ericsson ma efekty świetlne.

    Czytasz w ogóle pytania, czy odpowiadasz jak leci?

    A ad rem: nie wiem jak bardziej współczesne modele, ale Samsung X-200 też
    miał taką diodę.

    - "They are alone. They are a dying people. We should let them pass."
    - "Who? The Narn or the Centauri?"
    - "Yes."

  • 13. Data: 2009-01-14 15:31:37
    Od: "marvin" <m...@w...pl>

    Uzytkownik "Piotr" napisal...

    > A mozna hinta, gdzie te ustawienia znalezc w E51?

    Trzeba wejsc w 'Ustawienia' (domyslnie sa chyba w folderze 'Narzedzia').
    Dalej:
    Ogolne -> Personalizacja -> Wskazn. Powiadamiania -> Miganie przez

    Pozdrawiam
    marvin

  • 14. Data: 2009-01-14 15:46:26
    Od: W <a...@o...pl>

    Roki wystukał, co następuje:

    > W SPV M3000 są dwie migające diody ale sygnalizują stan baterii,
    > włącozny BT i WiFi.

    HTC TyTN I (II pewnie też, inne htc w większości chyba też). I może
    informować o czym chcesz - wiadomości, nieodebrane połączenia (w
    ustawieniach 'powiadomień' sobie trzeba zaznaczyć). Jest też możliwość
    zmiany przypisania która diodka jest od czego, ale to już osobnym programem
    (;

  • 15. Data: 2009-01-14 16:06:22
    Od: Sławomir Szczyrba <c...@o...the.night>

    Klik-klik-klik... To Marcin P. informuje :
    > Witam.
    > Nie chodzi mi o flesh do aparatu tylko o taki wynalazek jak miały kiedyś
    > Ericssony - mrugającą diodę, która sygnalizowałaby nieodebrane

    E61i

    Sławek
    --
    ________ Mały poradnik życia - 2 :
    _/ __/ __/ Miej psa.

  • 16. Data: 2009-01-14 18:25:54
    Od: Zbylut <Z...@N...zzz>

    Marcin P. zapodal(a):

    > podświetlenie to chyba jest bardzo pożyteczne rozwiązanie.
    > Zauważyłem taki patent w Nokii E51 i moje pytanie jest takie: czy są
    > jeszcze jakieś inne komórki z diodą?

    nokia e71 przy czym tam miga obramowanie kursora, czyli jak włożysz do
    futerału to nie widać.

    --
    pozdrawiam, Zbylut

  • 17. Data: 2009-01-14 22:07:41
    Od: Lukasz <l...@s...bojczuk.net.pl>

    Marcin P. pisze:
> [...]
    > połączenie lub sms. W epoce wyświetlaczy na których nic nie widać bez
    > podświetlenie to chyba jest bardzo pożyteczne rozwiązanie.

    Nokia 6650 T-Mobile - po nieodebranym polaczeniu klawiatura (rowniez ta
    pod zewnetrznym wyswietlaczem) zaswieca sie i gasnie

    p.s. da sie jakos wylaczyc zewnetrzne przyciski w tym telefonie? jako ze
    sa dotykowe telefon potrafi sie sam odblokowac :/

    --
    Pozdrawiam!
    Łukasz

  • 18. Data: 2009-01-18 13:30:18
    Od: "<<>> Gozdek <<>>" <g...@p...onet.pl>

    Marcin P. pisze:
> [...]
    > podświetlenie to chyba jest bardzo pożyteczne rozwiązanie.
    > Zauważyłem taki patent w Nokii E51 i moje pytanie jest takie: czy są

    Ja mam Asus P527 jest dioda która miga na zielono o ile jest zasięg,
    miga na czerwono jak mam nieodebrane połączenie i miga na niebiesko, jak
    korzystam z GPS, BT, lub WiFi.

    --
    Michał Gwóźdź
    S2200+|1GB|250GB+80GB|A7N8X-X|Radeon9600pro|MC-400|I

  • 19. Data: 2009-01-19 08:53:08
    Od: "sproket" <s...@s...pl>

    W nokii e66 mruga główny przycisk-czy jak mu tam.sproket

  • 20. Data: 2009-01-23 12:13:17
    Od: Jan Bartnik <b...@g...com>

    Dnia Mon, 19 Jan 2009 09:53:08 +0100, sproket napisał(a):

    > W nokii e66 mruga główny przycisk-czy jak mu tam.sproket

    E72... ale BenQ :)

    --
    Pozdrawiam,
    Jasko Bartnik