  • 1. Data: 2009-01-13 17:26:14
    Temat: telefony z diodą LED
    Od: "Marcin P." <m...@p...SPAM.onet.pl>

    Witam.
    Nie chodzi mi o flesh do aparatu tylko o taki wynalazek jak miały kiedyś
    Ericssony - mrugającą diodę, która sygnalizowałaby nieodebrane
    połączenie lub sms. W epoce wyświetlaczy na których nic nie widać bez
    podświetlenie to chyba jest bardzo pożyteczne rozwiązanie.
    Zauważyłem taki patent w Nokii E51 i moje pytanie jest takie: czy są
    jeszcze jakieś inne komórki z diodą?

    --
    Marcin

  • 2. Data: 2009-01-13 17:51:55
    Temat: Re: telefony z diodą LED
    Od: Zireek <n...@k...dz>

    "Marcin P." <m...@p...SPAM.onet.pl> wrote in

> [...]
    > rozwiązanie. Zauważyłem taki patent w Nokii E51 i moje pytanie
    > jest takie: czy są jeszcze jakieś inne komórki z diodą?

    Jeszcze w 6300 sa migajace z bokow niebieskie diody sygnalizacyjne.

    --
    pozdrawiam Zireek
    e-mail > rot14

    Nie puszczone bąki unoszą się do mózgu, stąd biorą się posrane
    pomysły.

  • 3. Data: 2009-01-13 20:26:10
    Od: "Piotr" <a...@w...pl>

    .> Jeszcze w 6300 sa migajace z bokow niebieskie diody sygnalizacyjne.

    > W mojej N80 tez miga, choc nie wiem dlaczego raz miga , a raz nie. Na
    > pewno nie o to jej chodzi , ze sa odebrane albo nie odebrane
    > polaczenia/sms-y. Tak sobie miga jak sie jej podoba.
    Piotr

  • 4. Data: 2009-01-13 20:54:12
    Od: "Roki" <r...@g...pl>

    W SPV M3000 są dwie migające diody ale sygnalizują stan baterii, włącozny BT
    i WiFi.

  • 5. Data: 2009-01-14 06:21:18
    Od: Dominik & Co <D...@i...com>

    Marcin P. napisał(a):

    > Nie chodzi mi o flesh do aparatu tylko o taki wynalazek jak miały kiedyś
    > Ericssony - mrugającą diodę, która sygnalizowałaby nieodebrane
    > połączenie lub sms. W epoce wyświetlaczy na których nic nie widać bez

    Pro forma: nie flesh (mięsko) tylko flash.
    Ad rem: na przykład Nokia 7070 Prism.
    Tu można sobie obejrzeć: http://www.youtube.com/watch?v=0For6MDqxGc

    --
    Dominik (& kąpany)
    RP

  • 6. Data: 2009-01-14 09:06:52
    Od: Olek <o...@u...eu>

    Marcin P. wrote:
> [...]
    > podświetlenie to chyba jest bardzo pożyteczne rozwiązanie.
    > Zauważyłem taki patent w Nokii E51 i moje pytanie jest takie: czy są

    E51

  • 7. Data: 2009-01-14 11:33:52
    Od: "Szczesiu" <s...@p...pl>

    > E51

    W sensie "Inne E51"? ;)

  • 8. Data: 2009-01-14 11:34:42
    Od: Olek <o...@u...eu>

    Szczesiu wrote:

    > W sensie "Inne E51"? ;)

    a sorry nie doczytałem :)
    po prostu ja mam E51 i mi tam coś mryga :) ale po jakimś czasie przestaje...

  • 9. Data: 2009-01-14 11:43:50
    Od: "marvin" <m...@w...pl>

    Uzytkownik "Olek" napisal...

    > a sorry nie doczytałem :)
    > po prostu ja mam E51 i mi tam coś mryga :) ale po jakimś czasie
    > przestaje...

    W ustawieniach mozna ten czas zmieniac. Jest tez opcja bez ograniczenia
    czasowego.

    Pozdrawiam
    marvin

  • 10. Data: 2009-01-14 12:36:14
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    Są. Np. Sony Ericsson ma efekty świetlne.

    --
    animka