eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmtelefony Sony Ericsson - niechciane połaczeniaRe: telefony Sony Ericsson - niechciane połaczenia
  • Data: 2011-07-05 13:08:08
    Temat: Re: telefony Sony Ericsson - niechciane połaczenia
    Od: "SJS" <s...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]



    Użytkownik "SJS" <s...@o...eu> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:iun34g$jdi$...@n...onet.pl...
    > Jeden Sony Ericssona telefon w Plusie nagle wygenerował rachunek o dobre
    > 300 zł wyższy niż co miesiąc
    > Składam reklamację do Plusa z zaznaczeniem o ustalenie przyczyni
    > zabezpieczenia przed podobnymi przypadkami - oczywiście w następnym
    > miesiącu znów zawyżony rachunek
    > Znów reklamacja - odrzucona - bo nie umiem posługiwać sie telefonem - ki
    > czort? po co mi transmisje z internetu jak mam siec Fi-Wi w domu a na
    > wyjazdach dwa modemy do wyboru IPlusa i Play?
    > Kazałem wyłączyć opcję łączenia z internetem przez Plus ale nie mogę teraz
    > wysyłać zdjęć - do pierona z taka telefonią
    > Mam telefon także w Playu i także Sony Ericssona
    > Przychodzi mi komunikat, że wyczerpałem limit połączeń z internetem
    > ki czort, z jakim internetem?
    > Sprawdzam na elektronicznym rachunku - mój telefon łączy bez mojej wiedzy
    > sie trzy razy dziennie z internetem
    > Co jest ?
    > Dzwonie do Playa - to firma Sony Ericsson w swoich modelach tak ma i
    > trzeba u nich wyłączyć /lub dowiedzieć się jak sie to robi/ bo inaczej
    > aktualizację będzie ściągał obciążając mój rachunek
    > Mnie się to zdecydowanie nie podoba
    > Ma ktoś doświadczenie jak dac po kulach tej firmie? i Plusowi, że nie
    > ostrzegł?
    > Jak to ścierwo wyłączyć w modelach W955 i XPeria
    > SJS

    Sytuacja nie jest prosta ani technicznie ani prawnie
    Najpierw strona techniczna
    Telefon Xperia 8 łączył się kilkanaście razy dziennie pobierając bez mojej
    zgody co pewien czas pliki po 10-20 Kb - była to jak się okazało
    "aktualizacja" tyle, że ta niechciana aktualizacja szybko wyczerpywała limit
    200MB przyznany przez Playa a później już trzeba płacić
    Zgłosiłem sprawe do Play
    Podali numery telefonów do Sony Ericssona
    22 6916200 i 22 2277444
    Zadzwoniłem - uprzejmy Pan instruował mnie gdzie mam wejść w Menu i co
    odhaczyć a co zaznaczyć
    Trwało to dobre 5 minut
    O tym aby samemu wpaść na to jak to zrobić nie ma mowy
    Czy jest tu prawnik na forum bo ten typ "pracy" telefonów wygląda na
    "zbieranie na oświetlenie ulic" w ciemnym zaułku od przechodniów
    Jeśli kupuje telefon od operatora a nie na bazarze i zawieram umowę w
    której jest zapisany zakres wzajemnych zobowiązań to dla mnie nie do
    przyjęcia jest sytuacja gdy eksploatacja telefonu wiąże się z nieujętymi w
    umowie dodatkowymi kosztami
    Akurat Play jeszcze mi nie nabił kosztów
    Koszty i to jak pisałem spore nabił mi Sony Ericsson W 995 w Plusie i Plus
    reklamacji nie uznał
    gadanie o tym, ze o czwartej rano naciskałem przycisk łączący z internetem
    jest po prostu niepoważny
    A na marginesie
    Czy Unia nie narzuciła przypadkiem maksymalnego okresu trwania umowy na 12
    miesięcy a jedynie w przypadku nowych umów na 24 ?
    SJS

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: