  • Data: 2011-07-06 19:51:09
    Temat: Re: telefony Sony Ericsson - niechciane połaczenia
    Od: Janeo <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 5 Lip, 15:08, "SJS" <s...@o...eu> wrote:
    > Użytkownik "SJS" <s...@o...eu> napisał w wiadomości grup

    > Sytuacja nie jest prosta ani technicznie ani prawnie
    > Najpierw strona techniczna
    > Telefon Xperia 8 łączył się kilkanaście razy dziennie pobierając bez mojej
    > zgody co pewien czas pliki po 10-20 Kb - była to jak się okazało
    > "aktualizacja" tyle, że ta niechciana aktualizacja szybko wyczerpywała limit
    > 200MB przyznany przez Playa a później już trzeba płacić
    > Zgłosiłem sprawe do Play
    > Podali numery  telefonów do Sony Ericssona
    > 22 6916200 i 22 2277444
> [...]
    Co za bzdury, nie trzeba bylo kupowac smartfona, w dodatku anroidowego
    ktory jak wczesniej napisano w kolko dokonuje synchronizacji z
    googlem. A tak naprawde, to trzeba sie pilnowac przy nowym telefonie
    bo widac kiedy sie telefon laczy, a jak cos, pytac w necie. Pytajacy
    nie bladzi, sam mialem Xperie i wiem o co tam chodzi. Mnostwo jest
    tematow jak zablokowac internet, nawet sa specjalne aplikacje jak
    gasic aplikacje pracujace w tle.
    Sam jestes sobie winien :-P