  • 31. Data: 2011-05-29 10:57:28
    Temat: Re: telefon z "myszką"
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sun, 29 May 2011 11:07:08 +0200, Pendrive napisał(a):

    > Blackberry

    to miało mieć system operacyjny.
    Myszki też nie ma, więc odpowiedź ZUS warta.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "I po co znów robisz z siebie idiote anonimowy trolu" - Paweł "robbo"

  • 32. Data: 2011-05-29 20:30:09
    Od: "PW" <c...@p...wytnijto.e-wro.pl>

    | Kalibracja niewiele pomoże jeśli ekran wymaga
    | "naciskania" a więc ugięcia skóry na opuszce palca...

    To chyba bardziej zależy od aplikacji, niż od własności samego ekranu. Mam
    Desire HD, czasem wystarczy za bardzo zbliżyć palec do ekranu żeby załapało
    (bywa denerwujące), a czasem trzeba wyraźnie nacisnąć, bo ktoś tam
    przesadził z progiem wykrycia kliknięcia. Natomiast sam system działa
    miodnie pod tym wzgledem, przynajmniej w tej mojej konkretnej sztuce. Mimo
    że to nie ajfon :)

    zdrówka, PW

  • 33. Data: 2011-05-29 22:53:07
    Od: "info" <s...@s...spam>

    >najczęsicej funkcjonalność owej myszki przydaje mi sie gdy idę lub jadę
    >na rowerze, a potrzebuje użyć w konkretnego programu zwiazanego z
    >nawigacją, geocachingiem.

    BlackBerry 9700
    Używam Endomondo na BlackBerry jadąc rowerem i jest ok, czasem trzeba stanąć
    jak są wertepy :-)

    pozdro.

  • 34. Data: 2011-05-30 06:20:33
    Od: Slawek 'IDEall' Fydryk <s...@g...invalid>

    W dniu 2011-05-27 09:07, Jeremiasz napisał:

    > Opuszek jest rodzaju męskiego w języku polskim, nie żeńskiego:-)

    Chyba puszek okruszek.

    http://www.sjp.pl/co/opuszka
    http://sjp.pwn.pl/slownik/2495912/rdze%C5%84_przed%C
    5%82u%C5%BCony

  • 35. Data: 2011-06-01 07:15:02
    Od: "Pendrive" <s...@o...pl>

    >to miało mieć system operacyjny.
    >Myszki też nie ma, więc odpowiedź ZUS warta.

    troche sie zapedzilem, przegladarka w bb ma myszke

  • 36. Data: 2011-06-01 07:57:32
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Wed, 1 Jun 2011 09:15:02 +0200, Pendrive napisał(a):

    > troche sie zapedzilem, przegladarka w bb ma myszke

    WOW... i pod tą przeglądarką działa nawigacja?

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Nie osmieszaj sie ... iphona 4 bede mial w lipcu" - Paweł "robbo" Kamiński

  • 37. Data: 2011-06-01 15:05:46
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "ToMasz" <twitek4@.gazeta.pl> wrote in message
    > iphone4 kosztuje gruuuuubo ponad 1000zł
    > xperia połowę tego, omnia jedną trzecią

    No dostajesz to za co płacisz... :-)

    > mapy garmina należą do garmina. niemniej jest to standard,
    > w którym robione są inne mapy, których to często używam.

    Poszukałem na AppStore dla iPhone i znalazłem program
    za friko o nazwie "Garmin OpenCaching"... Official geocaching
    app for OpenCaching.com - czy o to Ci chodziło?

  • 38. Data: 2011-06-01 21:21:40
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    Pszemol pisze:

    > Poszukałem na AppStore dla iPhone i znalazłem program
    > za friko o nazwie "Garmin OpenCaching"... Official geocaching
    > app for OpenCaching.com - czy o to Ci chodziło?
    dziekuje za starania, ale chyba to nie to. o ile dobrze znalazłem
    wspomniany program, to "garmin" wygląda mi na ksywkę. Mapy na
    screenshotach zamieszczonych przez niego programów są jakby z google
    maps,a lbo openstrre maps. Garminowskie to takie obleśne wektorówki.
    niemniej dzieki. W przyszłości moze sie przyda

    ToMasz

  • 39. Data: 2011-06-03 07:07:51
    Od: Wojtek <c...@z...cos>

    Się wbiję....

    ToMasz wystukał, co następuje:

    > słuchajcie wszyskowiedzący. załóżmy ze mam super telefon z super
    > systemem. panele bajery nie z tej ziemi. uruchamiam na nim normalny
    > prorgam do zarządania plikami total comaander. znacie go? teraz mam
    > kliknąć w jedno z 4 pół o wielkości łebka od zapałki. patyczkiem niema
    > sprawy, ale kciukiem? żarty! Nie ma to żadnego związku z systemem i
    > zainstalowanymi nakładkam.

    Pitu pitu... właśnie te 'inne systemy' maja to tak rozwiazane, ze elementy
    sa ciut wieksze niz lepek od zapałki...

    > Total commander jest tylko przykładem.
    > najczęsicej funkcjonalność owej myszki przydaje mi sie gdy idę lub jadę
    > na rowerze, a potrzebuje użyć w konkretnego programu zwiazanego z
    > nawigacją, geocachingiem.

    A tego już nie rozumiem... mam i780 i do pasji doprowadza mnie ten optyczny
    trakcpad! d-pady sa dużo lepsze bo masz wyczówalny klik i wiesz ze tyle a
    tyle klikniec to to miejsce... tutaj dziala to śmiesznie...

    j/w...

  • 40. Data: 2011-06-04 11:03:51
    Od: Pendrive <P...@d...pl>

    W dniu 2011-06-01 09:57, Waldek Godel pisze:

    > WOW... i pod tą przeglądarką działa nawigacja?

    mowie kretynie ze sie zapedzilem, po co te wow