  • 11. Data: 2013-01-23 00:38:05
    Temat: Re: telefon z allegro jak sprawdzić legalność ?
    Od: "Tomek" <n...@o...pl>

    >To po co się w to mieszałeś? Mogłeś ich skontaktować ze sobą, ale nie
    >pośredniczyć, sam się poprosiłeś o kłopoty.
    >Nawiasem mówiąc niezły fuks, to jakaś wiocha z jednym punktem gsm?

    Nie czytałeś uważnie, a szkoda. Nigdzie nie napisałem, że miałem kłopoty.
    Czy u Ciebie w wielkim mieście, gdzie jest 10 komisów, to jak chcesz zdjąć
    simlocka to najpierw zaczynasz od najgorszych punktów, a na końcu idziesz do
    fachowców? Lubisz sobie pozwiedzać i pomarudzić w każdym z tych
    wcześniejszych 9, że nie mają np wiedzy, sprzętu? Nie prościej iść od razu
    to tego 10-tego? Pojąłeś panie z wielkiego miasta?
    --
    Tomek

  • 12. Data: 2013-01-23 00:40:09
    Od: "Tomek" <n...@o...pl>

    Sorry Ghost, miało iść do miastowego ronela.

  • 13. Data: 2013-01-23 10:59:49
    Od: "ronel" <r...@...pl>

    Użytkownik "Tomek" <n...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > każdym z tych wcześniejszych 9, że nie mają np wiedzy, sprzętu? Nie
    > prościej iść od razu to tego 10-tego? Pojąłeś panie z wielkiego miasta?

    Z natury jestem leniwy i nie chcę mi się dupy ruszać, szukam w necie
    telefonów do nich, dzwonię i pytam czy zdejmują i za ile,
    a teraz często locka można zdjąć zdalnie przez internet, ale jakiś uliczny
    obszczymurek ze znalezioną nokią z tego nie skorzysta, to fakt.
    Dla mnie wezwanie na komisariat to kłopot, może dla Ciebie codzienność i
    miła sprawa. Nie wiem po cholerę zabawiłeś się w to pośrednictwo, koleś
    który przylazł pierwszy ewidentnie był trefny, skoro bał/nie chciał się
    skontować bezpośrendio z właścicielem. Tyle.