  • Data: 2009-08-10 18:34:26
    Temat: Re: telefon z GPS
    Od: ToMasz <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    mz pisze:
    > Było jakis czas temu (ale to wszystko pojęcia względne) na temat czy
    > pobierane są opłaty dodatkowe i to tez dla mnie nie do końca jasno. Ale ni
    > na temat niedrogiego telefonu nie widze.

    po co Ci ten gps? Za uzywanie GPS nie są pobierane opłaty. używanie GPS
    da ci w najlepszym wypadku pozycje w której jesteś i nic wiecej. o to
    chodziło? jeśli nie, to już musisz zainteresować sie jakimś dodatkowym
    softem. poczynajac od darmowego trekbuddy (mapy robisz lub kupujesz)
    poprzez google maps - darmowy program - transfer po GPRS - najczęsciej
    płatny kończąc na nawigacji typu Automapa która kosztuje tyle co telefon
    a jej używanie nie pociaga kosztów. do wyboru, zależnie do systemu
    operacyjnego telefonu - dziesiatki programów

    Sprecyzuj, bo Ci nikt konkretnie nie odpowie

    ToMasz