  • 51. Data: 2009-11-16 11:47:59
    Temat: Re: telefon ...promieniowanie.
    Od: "Jeremiasz" <a...@w...pl>

> [...]
    > zamienili w napastliwą akcję przeciw "ciemniakowi",który śmie wyciągać
    > wnioski z parametrów, o których informuje sprzedawca telefonu.
    > Może nie jestem tak oświecony jak co niektórzy, ale jeżlei telefon może
    > mieć mniejszy bądź więszy SAR i producent mie o tym informuje, to biorę
    > przy zbliżonej funkcjonalności telefonów ten o mniejszym.
    >

    > Teza "jest bezpieznie bo jest" jest równie niemądra jak "nie jest, bo nie
    > jest". Tam, gdzie są wątpliwości zaczyna się nauka i badania. Tam, gdzie
    > wątpliwości nie ma, zaczyna się ciemnogród. I nie jest ważne, czy w Koziej

    Ja kiedyś toczyłem podobny wątek i przebieg był podobny, czyli beznadziejny.
    W skrócie - brak wiedzy jest przez rozmówców nadrabiana 'poczuciem humoru'.
    czyli kabaret się robi - tak jak i w polityce.
    Zadałbym pytanie - kto z Was mając żonę/dziewczynę która właśnie w nią
    zaszła zgodziłby się zamieszkac (dla celów badawczych) w domu w okolicy
    którego (100m) jest BTS? Zwykle wtedy wszyscy Ci fachowcy od kuchenek
    mikrofalowych, co całą wiedze zjedli dziwnie milkną...

    JA

  • 52. Data: 2009-11-16 11:49:58
    Od: "Jeremiasz" <a...@w...pl>

> [...]
    > humoru'. czyli kabaret się robi - tak jak i w polityce.
    > Zadałbym pytanie - kto z Was mając żonę/dziewczynę która właśnie w nią

    oczywiście miało byc'w ciąży" :-)

  • 53. Data: 2009-11-16 12:24:36
    Od: Dominik & Co <D...@i...com>

    Jeremiasz napisał(a):

> [...]
    > którego (100m) jest BTS? Zwykle wtedy wszyscy Ci fachowcy od kuchenek
    > mikrofalowych, co całą wiedze zjedli dziwnie milkną...

    Takie pytanie już chyba było...

    Chętnie zamieszkamy z żoną, jeśli ktoś ma chęć przeprowadzić taki
    eksperyment. Obecne lokacje BTS na naszym osiedlu niestety chyba
    się nie nadają (jest 6 sztuk w odległości 450-600 m od naszego
    mieszkania).

    --
    Dominik (& kąpany)
    RP

  • 54. Data: 2009-11-16 13:23:13
    Temat: Re: nowy telefon. Warunek: niski SAR
    Od: "cpt. Nemo" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>
    napisał w wiadomości news:hdmov7$vdv$1@news.onet.pl...

    > Przypomnę, że moduł WiFi w komputerze sieje STALE mocą 50 mW.

    Tylko jak jest wlaczony :)

    pozdrawiam,

  • 55. Data: 2009-11-16 20:14:27
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Jeremiasz" <a...@w...pl> napisał w wiadomości grup
> [...]
    > (100m) jest BTS? Zwykle wtedy wszyscy Ci fachowcy od kuchenek mikrofalowych,

    Nie widzę najmniejszego problemu. RTCN promieniuje kilkadziesiąt (kilkaset) razy
    z większą mocą i nikt jakoś nie narzeka. Gdy stał masz radiowy w Konstantynowie
    walił w eter 2 MW (sygnał docierał na terytorium Kazachstanu) to też nikomu nie
    przeszkadzało.
    Teraz też jest dużo promieniowania (np. mikrofalówki) i innych trucizn
    (chemitrails, szczepionki, modyfikowane genetycznie jedzenie). Dawki z BTS to
    znikome zagrożenie.

  • 56. Data: 2009-11-16 22:00:01
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 16 Nov 2009 21:14:27 +0100, qwerty wrote:
> [...]

    Czasem nawet nie wiesz jak daleko masz do BTS .. ja chyba wlasnie kolo
    100m.

    No wlasnie .. a mikrofalowke z kuchni zdemontowali ? :-)

> [...]
    >walił w eter 2 MW (sygnał docierał na terytorium Kazachstanu) to też nikomu nie

    Akurat jak maszt runal to sie okazalo ze bardzo wielu przeszkadzal.

    >Dawki z BTS to znikome zagrożenie.

    Pytanie tylko na ile tak naprawde znikome.

    J.

  • 57. Data: 2009-11-16 22:31:43
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Mon, 16 Nov 2009 12:47:59 +0100, Jeremiasz napisał(a):

> [...]
    > którego (100m) jest BTS? Zwykle wtedy wszyscy Ci fachowcy od kuchenek
    > mikrofalowych, co całą wiedze zjedli dziwnie milkną...

    ja bez żadnego problemu.
    A Ty zakazałbyś takowej rozmów z telefonu komórkowego? Bo natężenie pola EM
    jakie daje komórka z odległości 1 metra to kilka rzędów wielkości więcej,
    niz BTS ze 100m...

    --
    ___________ (R)
    _______/ /_ GG: 3524356

  • 58. Data: 2009-11-16 22:58:30
    Od: TGor <t...@g...pl>

    On 15 Lis, 22:04, Michal Jankowski <m...@f...edu.pl> wrote:

    > W koncu ta kuchenka mikrofalowa uzywa mikrofal wlasnie dlatego, ze
    > najlepiej sie nadaja do zagotowania miesa...
    >
    >   MJ

    Oj chyba "mikrowela" działa na innej zasadzie niż ty myślisz. Zresztą
    to "nadajnik" 900W "w odległości, prawda, 30cm. Weźcie i zmierzcie
    sami, jak nie wierzycie. "

    A telefon ma kilkaset razy mniejszą moc szczytową.

  • 59. Data: 2009-11-17 08:03:00
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    TGor <t...@g...pl> writes:

    > Oj chyba "mikrowela" działa na innej zasadzie niż ty myślisz.

    Nawzajem.

    MJ

  • 60. Data: 2009-11-17 08:24:02
    Od: Dominik & Co <D...@i...com>

    Michal Jankowski napisał(a):

    > Widziales kiedys mikrofalowke? Nie gotuje na powierzchni...

    Zależy, jak zdefiniować "powierzchnię"...
    Fale wnikają na głębokość ok. 2,5 cm (zależnie od zawartości wody)
    - reszta ogrzewa się przez przewodnictwo.
    Sam wybór częstotliwości jest poniekąd kompromisem
    pomiędzy głębokością wnikania a stopniem pochłaniania.

    > W koncu ta kuchenka mikrofalowa uzywa mikrofal wlasnie dlatego, ze
    > najlepiej sie nadaja do zagotowania miesa...

    Ja bym powiedział, że raczej wody (i tego, co ją zawiera).

    --
    Dominik (& kąpany)
    RP