  • 1. Data: 2009-11-09 19:21:28
    Temat: W co zapakowac Automape? Navroad Palmtop komora Samsung Omnia...
    Od: "Marek" <b...@w...pl>

    Stoje przed pewnym dylematem i potrzebuje waszej pomocy
    a reczej wolalbym zdac sie na Wasze doswiadczenia...
    jako ze wybor padl na AutomapaEuropa
    to nie bedziemy dyskutowac nad jej wadami i zaletami

    planowalem wczesniej kupic jakiegos palmtopa Asus lub Mio 3,5' z Wif-fi
    i miec mocne urzadzenie oraz dostep do internetu,
    ale od dluzszego czasu mysle tez nad NavRoad
    NR560BF lub tez NavRoad Q1 (internet poprzez komorke)
    tyle ze nie wiem jak te urzadzenia sie sprawuja..

    Wiadomo automapa z duza liczba PIO a zwlaszcza z Miplo to
    juz troszeczke wymaga procka a zwlaszcza pamieci

    Wazne by urzedzenie mialo Wi-Fi i conajmniej 3-3,5' calowy ekran
    tyle ze tez zastanawiam sie tez na Samsung Omnia,

    no krotko mowiac siedze i sie drapie po tej glowie...

  • 2. Data: 2009-11-10 07:25:49
    Od: "Paweł Łukawski" <p...@g...pl>

    > Wazne by urzedzenie mialo Wi-Fi i conajmniej 3-3,5' calowy ekran
    > tyle ze tez zastanawiam sie tez na Samsung Omnia,
    >
    > no krotko mowiac siedze i sie drapie po tej glowie...

    działa po prostu działa, co tu pisać, mam używam i sobie chwalę bo na nie za
    dużą szybę (Clio) wystarcza a nie ma kilku gadżetów jest tylko jeden.

    zdrówko
    Paweł