  • 1. Data: 2009-11-10 07:17:04
    Temat: wgrywanie aplikacji java do E250
    Od: "T." <t...@w...pl>

    Czy istnieje prosty sposób na wgranie aplikacji java do szajsunga E250.

    Znalazłem tylko poprzez istalownie jakijs aplikacji o nazwie sofcik,
    zalezaloby mi na instalacji z folderu z karty tak jak ma to miejsce w nokia

  • 2. Data: 2009-11-10 07:58:18
    Temat: Re: wgrywanie aplikacji java do E250
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "T." napisał:

    > Czy istnieje prosty sposób na wgranie aplikacji java do szajsunga E250.

    Tak, np. przez stronę http://laduj.pl
    Tyle, że płacisz za transmisję. Coś za coś.

    > Znalazłem tylko poprzez istalownie jakijs aplikacji o nazwie sofcik

    Softick PPP. Tu masz sprawdzony opis
    http://club-nation.eu/telefony-komorkowe/2969-instru
    kcja-wgrywania-aplikacji-do-samsunga-e250.html
    Przy okazji - żaden kobylasty BlueSoleil nie jest potrzebny, działa
    doskonale z windzianym stosem BT, wystarczy trochę orientować się w
    posiadanych wirtualnych COM-ach.

    > zalezaloby mi na instalacji z folderu z karty tak jak ma to miejsce w
    > nokia

    No cóż, kupując Samsunga podjąłeś wyzwanie, musisz mu sprostać ;->
    Lubiący łatwiznę kupują SE...

    JoteR

  • 3. Data: 2009-11-10 13:14:03
    Od: "T." <t...@w...pl>

    Dnia 10-11-2009 o 08:58:18 JoteR <j...@p...pl> napisał(a):

> [...]
    > posiadanych wirtualnych COM-ach.

    > No cóż, kupując Samsunga podjąłeś wyzwanie, musisz mu sprostać ;->

    sony ericson :) to SE ?

    Straszne jak mozna tak zaprojektować wgrywanie java.
    ta instrukcja to wlasnie ppp , myslalem ze pc studio da rade ale nie :)

  • 4. Data: 2009-11-10 13:19:16
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "T." napisał:

    > Straszne jak mozna tak zaprojektować wgrywanie java.

    Samsung :-/

    > ta instrukcja to wlasnie ppp

    A dokładniej - symulacja połaczenia ppp via Bluetooth, nie płaci się za
    transfer.

    > myslalem ze pc studio da rade ale nie :)

    Być może TkFileExplorer dałby radę, ale nie mam kabelka żeby to sprawdzić.

    JoteR