    From: "Jeremiasz" <a...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: telefon ...promieniowanie.
    Date: Mon, 16 Nov 2009 12:47:59 +0100

    > I nie ma się co czarować. Od pól elektromagnetcznych ani krowy nie zaczną,
    > ani kury nie przestaną znosić jajek, ale narażenia elektromagnetyczne są
    > przez poważnych ludzi postrzegane jako zagrożenie dla zdrowia człowieka.
    > Na
    > ile je stanowią, to się dopiero okaże.
    > Moje pytanie o wybór telefonu, w którym wyjściowym kryterium był SAR a na
    > 2
    > miejscu inna niż rozmowy i sms-y funkcjonalność niektórzy interlkoutorzy
    > zamienili w napastliwą akcję przeciw "ciemniakowi",który śmie wyciągać
> [...]

    Ja kiedyś toczyłem podobny wątek i przebieg był podobny, czyli beznadziejny.
    W skrócie - brak wiedzy jest przez rozmówców nadrabiana 'poczuciem humoru'.
    czyli kabaret się robi - tak jak i w polityce.
    Zadałbym pytanie - kto z Was mając żonę/dziewczynę która właśnie w nią
    zaszła zgodziłby się zamieszkac (dla celów badawczych) w domu w okolicy
    którego (100m) jest BTS? Zwykle wtedy wszyscy Ci fachowcy od kuchenek
    mikrofalowych, co całą wiedze zjedli dziwnie milkną...

    JA