  • Data: 2010-03-23 22:08:08
    Temat: Re: telefon do zabudowy w scianie?
    Od: "Michał" <x...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Szczerz powiem, to nie wiem co Ty chcesz skonstruowac - podlaczenie
    > domofonu do panela czy jakis telefon?

    Klient ma / ma miec panel lcd sterujacy oswietleniem, kamerami ip alarmem
    itp. Poniewaz jest to blok - apartament jest zamontowany zbiorczy domofon -
    standardowy urmet. Z racji,ze zwykla tradycyjna sluchawka przykladana do
    ucha odbiega od standardu:) dostalem zalecenie wykombinowana czegos takiego,
    zeby dalo sie ze sluchawki zrezygnowac i otwierac domofon z poziomu panela
    lcd - programu ktory steruje cala reszta - dzwoni domofon, klient podchodzi
    do panelu, dotyka cos tam i zaczyna rozmowe widzac na ekranie przy okazji z
    kim rozmawia... Poniewaz zupelnie mi nie przychodzi do glowy jak
    wykombinowac takie cos wspolpracujace ze sluchawka domofonowa , wymyslilem,
    ze latwiej bedzie jesli bedzie to telefon ktory funkcjonuje jako domofon co
    mozna zrealizowac przez bramotela slicana.
    JAk juz jest domofon przez telefon, a co za tym idzie mozna odbierac
    polaczenie przez wcisniecie przycisku ( glosnomowiacy) to jedna z opcji jest
    w okolicy panela schowanie glosnika i mikrofonu, a tam gdzie jest reszta
    gratow schowanie telefonu.
    Odebranie polaczenia wtedy mozna zrealizowac przez przycisk w aplikacji,
    ktory uruchamia jakis tam przekaznik, czy cokolwiek innego co zwiera styki
    tel. glosnomowiacego zestawiajac polaczenie. otwarcie rygla przez nastepny
    przycisk przypisany do modulu wejsc/ wyjsc analogowych.
    Wiem ze troche kombinowane, ale chyba lepiej kombinowac niz powiedziec ze
    sie nie da...

    pozdrawiam
    michal