  • Data: 2009-08-18 05:01:59
    Temat: Re: telefon do internetu
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Sergiusz Rozanski pisze:

    > iphone (miałem ppc, wm, symbiana) imo najlepszy, nie wiem jak g1,
    > nie używałem jeszcze.

    W G1 jest ta sama przegladarka oparta na webkitcie co w iphonie jednak
    jest zdecydowanie wolniejszy za to ma klawiatutre i jest dramatycznie
    tanszy. Zreszta przy przegladaniu netu niektorym pasuje Androidowy
    trackball ale tym trzeba sie pobawic by to ocenic jako przydatny element.

    Ogolnie duzo robi tez "dotykowy" ekran ktorego nie ma zaden WM