  • Data: 2009-08-18 07:03:55
    Temat: Re: telefon do internetu
    Od: "Wycior" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > G1 jest ok ale jako mobilna przegladarka ma dwie wady.

    Ale IMHO plusem jest nawigacja w tym telefonem. Ma on cos - nie wiem jak sie
    zwie - co zastepuje myszke. Wiecie o co mi chodzi :). Majac przyjemnosc
    bawic sie tym telefonem zapragnalem miec takie cos w swoim.

    Wracajac do tematu. Niestety chyba nie uda nam sie pomóc autorowi. Najlepiej
    bedzie, jak przejdziesz sie po koleji do salonów glównych operatorów i sam
    osobiscie przejrzysz aparaty.

    --
    Pzdr., Wycior