  • Data: 2010-12-23 19:51:25
    Temat: Re: telefon bezprzewodowy dalekiego zasięgu
    Od: Tomasz Wójtowicz <S...@S...COM> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-12-23 19:06, Michal W. pisze:

    > Nie zachowuja sie wcale. Dzialaja tylko pod golym niebem

    Z tego co słyszałem, to iridium miały odebrać sygnał wywołania w
    normalnym budynku, ale do przeprowadzenia rozmowy, trzeba wyjść na
    zewnątrz. Powodzenia jak jesteś zimą, w T-shircie, w ciepłym pokoju w
    Sztokholmie, telefon dzwoni i szybko musisz wyjść na zewnątrz.

    Dziwię się, że ta technologia Iridium to była taka zosia-samosia. Gdyby
    były hybrydy Iridium/GSM, ta technologia miała by większe szanse na
    sukces. A tak, to Motorola stworzyła barokowe dzieło o zerowej użyteczności.