eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodytechnika jazdy w korku - pytanie › Re: technika jazdy w korku - pytanie
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.glorb.com!p
    ostnews.google.com!k5g2000prg.googlegroups.com!not-for-mail
    From: WS <L...@c...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: technika jazdy w korku - pytanie
    Date: Tue, 20 Apr 2010 00:37:53 -0700 (PDT)
    Organization: http://groups.google.com
    Lines: 25
    Message-ID: <d...@k...googlegroups.com>
    References: <1...@c...googlegroups.com>
    <hqhna7$tr7$1@news.onet.pl>
    <8...@r...googlegroups.com>
    <hqhtad$kq7$1@news.onet.pl>
    <c...@b...googlegroups.com>
    <hqieus$s8b$5@news.agh.edu.pl>
    <6...@x...googlegroups.com>
    NNTP-Posting-Host: 132.188.32.100
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Trace: posting.google.com 1271749073 7062 127.0.0.1 (20 Apr 2010 07:37:53 GMT)
    X-Complaints-To: g...@g...com
    NNTP-Posting-Date: Tue, 20 Apr 2010 07:37:53 +0000 (UTC)
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: k5g2000prg.googlegroups.com; posting-host=132.188.32.100;
    posting-account=TLUElgoAAADDTmlbJ6QaE_TrVIRPlJSK
    User-Agent: G2/1.0
    X-HTTP-UserAgent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; en-GB; rv:1.9.2.3)
    Gecko/20100401 Firefox/3.6.3 (.NET CLR 3.5.30729),gzip(gfe)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2273921
    [ ukryj nagłówki ]

    On 20 Kwi, 08:24, Mateusz <m...@g...com> wrote:
    > On 19 Kwi, 22:37, marjan <k...@g...com> wrote:

    > jest jeszcze jeden problem, jak mam potrzebę redukcji z dwójki do
    > jedynki, bo jadę już masakrycznie wolno (poniżej tych 1500rpm) to
    > jedynka wskakuje mi od 5-6km/h wcześniej wyczuwam opór.

    Ja przy takich redukcjach (tzn takich, ze po zmianie obroty silnika
    musza znaczaco wzrosnac) po wysprzegleniu dodaje troche gazu (tak, jak
    przegazowka przy redukcji w motocyklu) - przy odrobinie wprawy
    (trafianie z obrotami) wchodzi w ulamku sekundy...

    > Co do pełnego gazu do podłogi nawet trochę poniżej 1500rpm na dwójce
    > to nic mi nie szarpie.

    Szkoda silnika na takie eksperymenty - z tego powodu nawet na
    hamowniach zaczynaja mierzyc od wyzszych obrotow (nie od samego dolu)
    Co innego wolna jazda ze stala predkoscia... przy tych ~800rpm na
    jedynce predkosc to kolka km/h, opory ruchu male - tzn. czlowiek
    spokojnie moze tak pchac samochod, czyli zapewne ponizej 200W mocy
    potrzeba ;)

    WS

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: