  • Data: 2010-04-19 16:09:25
    Temat: Re: technika jazdy w korku - pytanie
    Od: WS <L...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 19 Kwi, 15:54, Michał <m...@o...pl> wrote:

    > Ten samochód nie jest niestety wyposażony w pełny silnik benzynowy tylko
    > jego atrapę 4 cylindrową (brakuje minimum 2 cylindrów).

    Gdyby mial 6 lub wiecej to cos by to zmienilo w temacie jazdy w korku?

    > Minimalne obroty pod obciążeniem takiego silnika to 1500 rpm.
    > Nawet na wykresach mocy się nie zaznacza nic poniżej bo to nie sensu.

    Praktycznie kazdy silnik na wtrysku pojedzie bezproblemowo tzn. bez
    szarpania na obrotach biegu jalowego (~900rpm)
    Ja tak w korkach jezdze Astra 1.6 16V '97 , mam juz ponad 200tys na
    liczniku i jest OK. (tzn. ruszam delikatnie bez dodawania gazu az do
    pelnego puszczenia sprzegla - nawet pod gorke daje rade)

    WS