  • 21. Data: 2011-11-19 17:32:48
    Temat: Re: techniczne użytkowanie laptopa
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-11-19 10:00, qwerty pisze:
    > Użytkownik "JoteR" napisał w wiadomości grup
    >
    > Awaria zasilania zdarza się może raz na rok na kilka sekund. Ale nie ma co się
    > dziwić - warszawa to wioska.

    Nie pamiętam, żeby na mojej wiosce była awaria zasilania. No, może parę
    razy, ale za komuny.

    animka
    --
    Pamiętajmy, że zwierzęta są bezbronne wobec człowieka, cierpią tak jak
    ludzie. "Człowiek jest królem zwierząt, gdyż przewyższa je w

  • 22. Data: 2011-11-19 17:42:28
    Od: Piotr M <x...@x...xx>

    W dniu 19 listopada 18:32, Animka pisze:

    > Nie pamiętam, żeby na mojej wiosce była awaria zasilania. No, może parę
    > razy, ale za komuny.

    To Ty nie masz 20 lat?? ;P

    --
    Pozdrawiam, Piotr M

    "Biznes? To całkiem proste. To pieniądze innych ludzi."
    Aleksander Dumas

  • 23. Data: 2011-11-19 17:52:12
    Od: Rafal Lukawski <r...@l...pl>

    On 2011-11-19 18:32, Animka wrote:

    > Nie pamiętam, żeby na mojej wiosce była awaria zasilania. No, może parę
    > razy, ale za komuny.

    Oj tam, burza, przepięcie. To tak jakby twierdzić "dobry dysk się nie
    zepsuje". (dla wyjasnienia twierdzenie w 100% idiotyczne)

  • 24. Data: 2011-11-19 19:00:47
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-11-19 18:42, Piotr M pisze:

    > To Ty nie masz 20 lat?? ;P

    MAM. Za 100 lat też będę miała 20 :-)

    animka

  • 25. Data: 2011-11-19 19:04:51
    Od: krzysztof posłuszny <w...@w...pl>

    Użytkownik "Rafal Lukawski" wymyślił(a):

    > Oj tam, burza, przepięcie. To tak jakby twierdzić "dobry dysk się nie
    > zepsuje". (dla wyjasnienia twierdzenie w 100% idiotyczne)

    A ja głupi całe życie wierzyłem że dobry dysk nie jest zły....

  • 26. Data: 2011-11-19 19:05:14
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-11-19 18:52, Rafal Lukawski pisze:

    > Oj tam, burza, przepięcie. To tak jakby twierdzić "dobry dysk się
    > nie zepsuje". (dla wyjasnienia twierdzenie w 100% idiotyczne)

    Może tym w swoich willach, bo w blokach odpukać wszystko OK. Wymieniali
    nam ostatnio na osiedlu, we wszystkich blokach instalację elektryczną.

    animka

  • 27. Data: 2011-11-19 19:18:08
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Piotr M" <x...@x...xx> wrote in message news:ja8ps7$rf9$1@mx1.internetia.pl...

    > To Ty nie masz 20 lat?? ;P

    Też jestem w szoku... Ja nawet 20 jej nie przypisywałem. Raczej 12.

  • 28. Data: 2011-11-19 19:20:43
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Animka" <a...@t...nie.ja.wp.pl> wrote in message

    > Może tym w swoich willach, bo w blokach odpukać wszystko OK. Wymieniali
    > nam ostatnio na osiedlu, we wszystkich blokach instalację elektryczną.

    Tak, tak... ci w willach mają przerąbane, męczą się biedaki... :-)
    Dobrze że ty mieszkasz w bloku, to masz zawsze fajnie.
    No i ten niezapomniany smród szczochów i zsypów na śmieci
    na klatce schodowej. Po prostu raj na ziemi, nie to co te paskudne wille :-)

  • 29. Data: 2011-11-19 19:22:11
    Od: Rafal Lukawski <r...@l...pl>

    On 2011-11-19 20:04, krzysztof posłuszny wrote:

    > Użytkownik "Rafal Lukawski" wymyślił(a):

    > A ja głupi całe życie wierzyłem że dobry dysk nie jest zły....

    ;) nic Ci nie daje gwarancji, ze dysk sie nie zepsuje, tak samo jak nie
    masz 100% pewnosci, ze nawet w ASO do Twojego samochodu wlozą oryginalne
    częsci ;)

  • 30. Data: 2011-11-19 19:25:12
    Od: Rafal Lukawski <r...@l...pl>

    > Może tym w swoich willach, bo w blokach odpukać wszystko OK. Wymieniali
    > nam ostatnio na osiedlu, we wszystkich blokach instalację elektryczną.

    Nie ma czegoś takiego jak 100% pewność odnośnie np. działania sprzętu,
    jest tylko prawdopodobieństwo.