  • 1. Data: 2015-04-30 23:33:21
    Temat: taryfa za 19 zł virgin, viking czy ktoś jeszcze?
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    witam
    Mam no limit, ale mocno na wyrost. Przestałem coś ostatnio gadać przez
    telefon, a jak już mi się na plotkowanie zbiera to wewnątrz sieci -
    play. Kombinuje żeby obniżyć rachunek, zachować darmowe w play i mieć co
    najmniej 1 giga netu.
    virgin - pakiet za 19zł - 2giga, play za darmo, 100 minut do innych.
    wiking - za doładowanie 19zł 2giga play za darmo rozmowy za .19gr.

    Coś ostatnio słyszałem że virgin ma super ofertę, ale ja to widzę
    inaczej. tzn jest super, ale czy wygadam, czy nie, 19 zł przepadnie. u
    wikingów 19zł będzie " w skarbonce" na karcie sim. jak wygadam -
    przepadnie. jak nie wygadam - przejdzie na kolejny miesiąc. (albo po
    miesiącu wystarczy na kilka dni płatnych rozmów i netu)

    1. czy dobrze rozumiem niuanse ofert
    2. czy ktoś w podobnej cenie ma podobna ofertę?
    3. A moze ktoś z czytających korzysta z "vikinga" albo "virgin" i
    podzieli się wrażeniami?

    Pozdrawiam
    ToMasz

  • 2. Data: 2015-05-01 10:02:08
    Temat: Re: taryfa za 19 zł virgin, viking czy ktoś jeszcze?
    Od: "kowtow" <k...@p...onet.pl>

    Polecam
    Vikinga z kartami Virgin jest problem z netem na niektorych telefonach np.
    na motoroli na modemie USB huawei tez moim nie dziala

    ---
    Avast.

  • 3. Data: 2015-05-01 14:15:01
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 01.05.2015 o 10:02, kowtow pisze:
    > Polecam
    > Vikinga z kartami Virgin jest problem z netem na niektorych telefonach np.
    > na motoroli na modemie USB huawei tez moim nie dziala
    a masz "vikinga"? kasa przechodzi z miesiąca na miesiąc bez końca? jak z
    pakietami internetowymi, kumulują się? z jakich btsów korzysa sieć
    vikinga? Realnie bo na stonie jest ze play i tmobile....
    ToMasz

    antywirusowe Avast.

    że avasta masz to już wiemy.....

  • 4. Data: 2015-05-01 15:19:07
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "ToMasz" mhu713$8tb$...@d...me

    > 3. A moze ktoś z czytających korzysta z "vikinga" albo "virgin" i podzieli się
    wrażeniami?

    Ja mam Virgin -- i chwalę sobie, ale ja korzystam tam tylko
    z lejka netowego. :) Za 5 pln mam wychodzące przez rok.
    I lejek (32 kb/s -- dla mnie starczy do wielu zadań) za free.

    Solorz nich sobie w dupę wsadzi swoje ,,nowoczesne'' Aero2.

    Dla mnie o wiele lepszy jest ten lejek niż Solorza 512 kb/s.
    Lepszy -- by był nawet bez kapci Solorza. Netowego radia nie
    mogę odbierać, ale lejek Virgin Mobile jest stabilny, czego
    o Aero2 nie mogę powiedzieć -- Aero2 w niektórych miejscach
    pojawiało się i znikało. Z lejkiem VM nie mam takich problemów.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 5. Data: 2015-05-01 18:19:04
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2015-05-01 15:19, Eneuel Leszek Ciszewski wrote:
    > Za 5 pln mam wychodzące przez rok.

    Która to oferta jest bo nie mogę na stronie doszukać?

  • 6. Data: 2015-05-01 18:48:48
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Thu, 30 Apr 2015 23:33:21 +0200, ToMasz <t...@p...fm.com.pl>
    wrote:

> [...]
    >2. czy ktoś w podobnej cenie ma podobna ofertę?
    >3. A moze ktoś z czytających korzysta z "vikinga" albo "virgin" i

    Dokładnie tak jak piszesz Viking ma tą przewagę że kasa zostaje na
    koncie i możesz ją wykorzystać kiedy chcesz, w Virgin pobiera za
    pakiet co miesiąc 19zł niezależnie ile wykorzystasz.
    Co do zasięgu to w obu sieciach jest T-M i własny Play.

    Pozdrawiam

  • 7. Data: 2015-05-01 18:51:53
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Fri, 01 May 2015 18:19:04 +0200, Sebastian Biały
    <h...@p...onet.pl> wrote:

    >Która to oferta jest bo nie mogę na stronie doszukać?

    W obecnej taryfie Virgin nie musisz wykupować żadnych pakietów i masz
    lejek, każde doładowanie za 5zł przedłuża ważność o rok.
    Choć podejrzewam że chodzi o pierwszą taryfę bez kompromisów gdzie
    było to samo tyle że ona jest już dla nowych niedostępna.

    Pozdrawiam

  • 8. Data: 2015-05-01 19:10:04
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2015-05-01 18:51, dizel wrote:
    > W obecnej taryfie Virgin nie musisz wykupować żadnych pakietów i masz
    > lejek, każde doładowanie za 5zł przedłuża ważność o rok.

    OK, czyli jak rozumiem żeby mieć 32kb/s przez rok pownienem kupić
    starter PełenLuz za 19zł mam rok, a potem następny rok przejadę za 5zł?

    Pytam, bo rozglądam się za "pakietem telemetrycznym" więc prękość bez
    znaczenia.

  • 9. Data: 2015-05-01 22:33:30
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    > OK, czyli jak rozumiem żeby mieć 32kb/s przez rok pownienem kupić
    > starter PełenLuz za 19zł mam rok, a potem następny rok przejadę za 5zł?

    Startery są raczej tańsze, PełenLuz to pakiet, którego nie musisz aktywować.

    --
    Liwiusz

  • 10. Data: 2015-05-03 02:00:58
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Liwiusz" mi0nv2$sfo$...@n...news.atman.pl

    > Startery są raczej tańsze, PełenLuz to pakiet, którego nie musisz aktywować.

    Startery chyba były za darmo -- wliczając w to przesyłkę.
    Jeśli nie są -- można przenieść numer (dowolny -- chyba
    najlepiej nieistniejący) do Orange, a stamtąd do Virgin.

    O tyle złe rozwiązanie, że na numer w Orange przywędrują
    niechciane rozmowy i SMSy.

    --
    środnaw czw pią sob nie pon wto śro czwarteknawoz pią sob nie pon wto śro czw pinawóz
    sob nie pon wto śro czw pią sob mały rośnie;