-
1. Data: 2015-04-28 21:54:45
Temat: RBM- zmiana taryfy i problem
Od: McRella <address.is@invalid>
Witam. Od niedawna posiadam RBM na kartę w taryfie Energy. Można tam
sobie włączyć stan darmowy do RBM i Play, co uczyniłem od razu po
zakupie karty. Przyszedł sms, wszystko OK. Potem wykupiłem opcję "3 dni
bez limitów" za 3 zł, a potem jeszcze "7 dni bez limitów" za 7 zł. Po
upływie ważności tychże pakietów, zaczęło mi ubywać z konta przy sms-ach
do Play, natomiast nie zauważyłem aby pobierało mi z konta przy
połączeniach głosowych. Ki diabeł? Pytanie: czy zakupienie któregoś
pakietu wyłącza całkiem lub częściowo (hmmm...) stan darmowy? Miał juz
ktoś takie cuda?
pozdrawiam
-
2. Data: 2015-04-29 11:49:28
Temat: Re: RBM- zmiana taryfy i problem
Od: dizel <x...@x...xx>
On Tue, 28 Apr 2015 21:54:45 +0200, McRella <address.is@invalid>
wrote:
>Witam. Od niedawna posiadam RBM na kartę w taryfie Energy. Można tam
>sobie włączyć stan darmowy do RBM i Play, co uczyniłem od razu po
>zakupie karty. Przyszedł sms, wszystko OK. Potem wykupiłem opcję "3 dni
>bez limitów" za 3 zł, a potem jeszcze "7 dni bez limitów" za 7 zł. Po
>upływie ważności tychże pakietów, zaczęło mi ubywać z konta przy sms-ach
>do Play, natomiast nie zauważyłem aby pobierało mi z konta przy
>połączeniach głosowych. Ki diabeł? Pytanie: czy zakupienie któregoś
>pakietu wyłącza całkiem lub częściowo (hmmm...) stan darmowy? Miał juz
>ktoś takie cuda?
Nie ma takiej opcji żeby jakiś pakiet wyłączał stan darmowy.
Rozumiem że uruchomiłeś sobie stan darmowy kodem *188# ?
Sprawdź w play24 czy masz jako włączony.
To co przychodzi mi do głowy:
- albo piszesz smsy na numery które są przeniesione z play i pobiera
zgodnie z cennikiem
- albo to błąd systemu i po prostu źle nalicza, w takim wypadku
reklamacja przez play24 i udanie się na forum play w celu
przyspieszenia zgłoszenia
Pozdrawiam