  • 11. Data: 2015-05-04 13:35:24
    Temat: Re: taryfa za 19 zł virgin, viking czy ktoś jeszcze?
    Od: Trybun <i...@j...ru>

    > "ToMasz" mhu713$8tb$...@d...me

    > Ja mam Virgin -- i chwalę sobie, ale ja korzystam tam tylko
    > z lejka netowego. :) Za 5 pln mam wychodzące przez rok.
    > I lejek (32 kb/s -- dla mnie starczy do wielu zadań) za free.
    >
    > Solorz nich sobie w dupę wsadzi swoje ,,nowoczesne'' Aero2.
    >
    > Dla mnie o wiele lepszy jest ten lejek niż Solorza 512 kb/s.
    > Lepszy -- by był nawet bez kapci Solorza. Netowego radia nie
    > mogę odbierać, ale lejek Virgin Mobile jest stabilny, czego
    > o Aero2 nie mogę powiedzieć -- Aero2 w niektórych miejscach
    > pojawiało się i znikało. Z lejkiem VM nie mam takich problemów.

    Piszesz o ofercie abonamentowej czy "na kartę"? Bo to chyba coś ze sfery
    fantasy, aby ktoś za 5 zł dawał możliwość korzystania z netu przez cały
    rok...

  • 12. Data: 2015-05-04 19:00:34
    Od: "Pawel G." <c...@o...pl>

    Witam,

    W odpowiedzi na maila od Trybun z dnia: 2015-05-04 13:35:
    prepaid

    Paweł

  • 13. Data: 2015-05-05 11:32:23
    Od: Trybun <i...@j...ru>

    W dniu 2015-05-04 o 19:00, Pawel G. pisze:
    > Witam,
    >
    > W odpowiedzi na maila od Trybun z dnia: 2015-05-04 13:35:
    > prepaid

    Co prepaid? Zapłacisz z góry 5 zł i masz neta przez cały rok?

  • 14. Data: 2015-05-05 11:34:36
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Tue, 05 May 2015 11:32:23 +0200, Trybun <i...@j...ru> wrote:

    >Co prepaid? Zapłacisz z góry 5 zł i masz neta przez cały rok?
    Neta 32 kb/s :)

    WAM
    --
    www.nawakacje.pl ?
    pokoje w górach www.wpolskichgorach.pl

  • 15. Data: 2015-05-05 11:40:27
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 05.05.2015 o 11:34, WAM pisze:

    > Neta 32 kb/s :)

    Napiszcie proszę jeszcze raz od początku jak to zrobić zeby mieć takiego
    wolnego neta na rok za piątaka. Czy te 32kb/s to jest tyle co słabsze
    modemy wdzwaniające sie niegdyś na 02202122? Czy dzisiaj wystarczy to
    do... gadu gadu? Czegoś jeszcze?

    ToMasz

  • 16. Data: 2015-05-05 11:59:50
    Od: "Pawel G." <c...@o...pl>

    Witam,

    W odpowiedzi na maila od ToMasz z dnia: 2015-05-05 11:40:

> [...]
    > wolnego neta na rok za piątaka. Czy te 32kb/s to jest tyle co słabsze
    > modemy wdzwaniające sie niegdyś na 02202122? Czy dzisiaj wystarczy to
    Ale co tu pisać?

    Kupujesz prepaida, masz od razu lejek na 32kbps. Zasilasz go za 5PLN,
    żeby konto było ważne rok i jedziesz.

    Czy starcza do GG? Nie wiem, nie używam. W telefonie mam jako drugą
    kartę do bycia online w "małolitrażowych" aplikacjach (kalendarz,
    pogoda, AGPS, Yanosik, chgw co jeszcze). A nawet awaryjnie daje się
    odpalić jakieś www, ale to dla cierpliwych.

    Paweł

  • 17. Data: 2015-05-05 14:55:42
    Od: Devilson <d...@h...net>

    W dniu 2015-04-30 o 23:33, ToMasz pisze:

    Tomaszu. Spróbuj Vectone. Jedyny minus to doładowania, przez stonę www
    bez szyfrowania, na szczęście mam kartę mbanku wirtualną, która można
    doładować i nikt mi kasy nie skroi. Poza tym najtaniej na rynku rozmowy
    i internet.

    http://www.vectonemobile.pl/na-karte/pakiety/wszystk
    o-w-jednym-pocket-saver.aspx

  • 18. Data: 2015-05-05 18:48:22
    Od: gawfron <g...@4...pl>

> [...]
    > pogoda, AGPS, Yanosik, chgw co jeszcze). A nawet awaryjnie daje się
    > odpalić jakieś www, ale to dla cierpliwych.

    Ano - chciałem na tym skasować bilet mzk przez skycasha - po 5 minutach
    się poddałem.

  • 19. Data: 2015-05-05 21:02:44
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Tue, 05 May 2015 11:59:50 +0200, "Pawel G." <c...@o...pl> wrote:

    >Czy starcza do GG?

    Kiedyś przy awarii neta wrzuciłem tą kartę do modemu i gadu gadu jako
    tako działało, ale nic poza tym, o stronach www, czy innych usługach
    można pomarzyć.

    Pozdrawiam

  • 20. Data: 2015-05-06 02:17:03
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Trybun" 5547596b$0$27519$6...@n...neostrada.pl

    > Piszesz o ofercie abonamentowej czy "na kartę"?

    ,,Na kartę''.

    > Bo to chyba coś ze sfery fantasy, aby ktoś za

    dziadostwo Solorza dawał w prezencie koncesję?
    To nie jest fantasy, ale smutna rzeczywistość.

    Świat testuje 5G, Solorz ,,daje'' G. :)

    Niebawem być może 32 kb/s da każdy operator.
    Starczy do: AGPS, poczty elektronicznej, grup
    dyskusyjnych, pogody, wiadomości, a nawet do
    rozsądnych aplikacji bankowych.

    Do onlajnowych filmów 4K nie starczy. ;)

    Ja wolałem mieć cały dzień lejek niż iść pół kilometra do
    innego mieszkania, gdzie trzeba było zrestartować hybrydę.

    > 5 zł dawał możliwość korzystania z
    > netu przez cały rok...

    IMO bez tych 5 pln też jest lejek. Ja wlałem 10 pln niemal przed rokiem.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'