  • 21. Data: 2009-03-27 07:11:41
    Temat: Re: tarcze hamulcowe
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    Tytus z Fabryki pisze:

    > Silnik,

    Nowoczesny V2 Rotaxa

    > naped

    tzn co ?

    > systemy zasilania

    wytrysk

    > systemy sterowania,

    ke ?

    > hamulce...

    podobno niesamowite

    > zawiecha

    podobno daje bardzo rade.

    > No i na koniec wyglad...nie uwazasz iz rzeczony motocykl posiada
    wizus batmano-triumpha z lat 70???

    a to nie cecha wszystkich nowych motocykli tej klasy ?

    Ja tak sobie mysle ze Ty chyba nie do konca wiesz o jakim motocyklu tu
    rozmawiamy

    --
    Kuczu
    LOUD PIPES SAVE LIVES !!

  • 22. Data: 2009-03-27 12:30:01
    Od: doktorski <d...@g...com>

    On 27 Mar, 08:11, Kuczu <p...@j...pl> wrote:

    > Ja tak sobie mysle ze Ty chyba nie do konca wiesz o jakim motocyklu tu
    > rozmawiamy
    Kuczu;

    Ja nie mam nic do Buella ale pismaki stwierdzily, ze oryginalnosc
    zastosowanych komponentow to za malo zeby wygrac z FZ1, Aprilia Tuono
    (OIDP) i Benelli TnT.
    W jakims innym zestawieniu tez raczej byl w ogonie. Tak, mam na mysli
    1125CR z Rotaxem.

    pzdr, dr
    FJR/525

  • 23. Data: 2009-03-28 08:56:52
    Od: "Tytus z Fabryki" <f...@0...pl>

    Siemka

    *** Kuczu
    Ja tak sobie mysle ze Ty chyba nie do konca wiesz o jakim motocyklu tu
    rozmawiamy

    Oczywista, przeciez to precle wiec tak sobie pitole ...wolno mi???
    A co we wtym amerykanskim snie jest skonstruowane/wymyslone/wyprodukowane w
    jusej???
    Montuja go choc??? Czy na taiwanie???
    Pytambo_nie_wiem a podobno precle wiedza wszystko
    BTW przysiadalem sie do jednego takiego lightinga na MB w Wawie, i jedyno co
    mi sie podoba to jego dlugosc, paczysz do przodu - ancfalt paczysz do tylu
    rowniez ancfalt.
    Tytus

    P.S. Wrzucilem dyskietke z internetem do kompa i nie znalazlem zadnych
    pozytywnych opinii na jego temat oprocz marketingowego belkotu pismakow.
    Ale oni wszyscy moga sie mylic...

  • 24. Data: 2009-03-28 09:11:53
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Użytkownik "Tytus z Fabryki" napisał w wiadomości
    > Siemka
    >

    > P.S. Wrzucilem dyskietke z internetem do kompa i nie znalazlem zadnych
    > pozytywnych opinii na jego temat oprocz marketingowego belkotu pismakow.
    > Ale oni wszyscy moga sie mylic...

    No, po prostu mało jest użytkowników tego motocykla.
    A jeszcze mniej takich, co mają dostęp do dyskietek z internetem.

    --
    Jasio
    vfr vx etz

  • 25. Data: 2009-03-28 09:54:20
    Od: "Spider A.J." <n...@t...gmx.net>

    "Tytus z Fabryki" <f...@0...pl> wrote

    > BTW przysiadalem sie do jednego takiego lightinga na MB w Wawie, i jedyno
    > co mi sie podoba to jego dlugosc, paczysz do przodu - ancfalt paczysz do
    > tylu rowniez ancfalt.

    Troche pitolisz lajting wcale nie jest taki najgorszy, przyjmujac zalozenie
    ze to nie motocykl tylko street fighter do miasta jest znakomity,
    wyglada raczej orginalnie wiec rwac sie na to tez da a z pod swiatel daje
    rade.
    Trzeba sobie zawsze pomyslec co poeta mial na mysli dzielo tworzac.
    Na hard enduro tez masz silnik pod dupa i roszeczke miekkiego
    plastiku z przodu i z tylu a jakos nikt nie narzeka ze nie da sie tym
    poleciec na weekend do chorwacji.
    No i zeby nie bylo dla mnie choppery to nie motocykle :-) a juz szczegolnie
    te wyprodukowane pod marka dla lekarzy, aktorzyn i adwokatow.

    --
    -=[Spider A.J.]=-
    Krakuf <-jakos tak wyjszlo ;-)

  • 26. Data: 2009-03-28 12:08:44
    Od: "Tytus z Fabryki" <f...@0...pl>

    Siemka

    Użytkownik "Spider A.J."

    *** Troche pitolisz lajting wcale nie jest taki najgorszy, przyjmujac
    zalozenie ze to nie motocykl tylko street fighter do miasta jest znakomity,

    No przeca napisalem ze pitole...a ze sie przysiadlem znaczy sie ze mnie sie
    podoba i nawet przemysliwuje w wolnych chwilach - choc przyzwyczajony do
    niezawodnosci i rozwiazan z Japonii lekko siem boje...

    *** Trzeba sobie zawsze pomyslec co poeta mial na mysli dzielo tworzac.

    Swiete slowa

    Tytus

  • 27. Data: 2009-03-28 13:29:30
    Od: "Spider A.J." <n...@t...gmx.net>

    "Tytus z Fabryki" <f...@0...pl> wrote in message
> [...]
    > sie podoba i nawet przemysliwuje w wolnych chwilach - choc przyzwyczajony
    > do niezawodnosci i rozwiazan z Japonii lekko siem boje...

    I dlatego jakbym kiedys zwariowal i chcial cos innego
    niz moja RF (a nie zanosi sie) to bym kupil cos z makaronu
    :-) siakies MG centauro albo inny wynalazek. Pytanie
    zawsze brzmi a na cholere?

    --
    -=[Spider A.J.]=-
    Krakuf <-jakos tak wyjszlo ;-)

  • 28. Data: 2009-03-30 06:43:00
    Od: "Tytus z Fabryki" <f...@0...pl>

    Siemka

    ***Użytkownik "Spider A.J."

    I dlatego jakbym kiedys zwariowal i chcial cos innego
    niz moja RF (a nie zanosi sie) to bym kupil cos z makaronu :-) siakies MG
    centauro albo inny wynalazek. Pytanie zawsze brzmi a na cholere?

    Przechodze kryzys wieku sredniego :) i zdarza sie mnie sie spojrzec w
    kierunku sprzetow generujacych "telefon z wloch"...chyba czas umierac :)
    Masz jedno z najladniejszych moto jakie zrobiono...to nic ze to suzuki
    Ogolnie mam jakis dziwne ciagotki w kierunku V2 a o sprawnego TLR-a coraz
    trudniej

    Tytus

    P.S> Frendzelki jeszcze mnie sie nie podobaja

  • 29. Data: 2009-04-04 20:39:03
    Od: "Spider A.J." <n...@t...gmx.net>

    "Tytus z Fabryki" <f...@0...pl> wrote

    > P.S> Frendzelki jeszcze mnie sie nie podobaja

    To chyba jak tam na dole tez bedzie frendzel :-P

    --
    -=[Spider A.J.]=-
    Krakuf <-jakos tak wyjszlo ;-)

  • 30. Data: 2009-04-04 21:49:41
    Od: "rych" <r...@W...gazeta.pl>

    jaki luz ma byc na nitach tarcz plywajacych ? czy tez w ogole nie powinien
    byc odczuwalny ?