  • Data: 2012-07-16 12:48:32
    Temat: Re: tanie tablety z Androidem wykoszą drogie smartfony?
    Od: kakmar <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 15.07.2012 Waldek Godel <n...@y...org> napisał/a:

    > Odpowiednich do tabletu.
    > http://www.youtube.com/watch?v=z5yCqaf9yBc&feature=p
    layer_detailpage#t=1308s
    > O ile się nie zgadzam z Apple w większości tematów, to tu akurat mają
    > rację.

    Wybacz ale nie będę oglądał 1,5h prezentacji. Czy chodzi Ci znowu o te ~3
    programy których nie używam, o których już kiedyś pisałeś?
    No Twittera przeglądam raz dziennie na PC, na telefonie nie używam bo
    nie czuję takiej potrzeby.

    > A w Androidzie nie robi się lepiej - robi się gorzej. Wraz z ICS zanikło
    > rozdzielenie wersji i wszyscy piszą takie same programy - identyczne na
    > tablety i telefony. Jak program ma wyglądać tak jak na telefonie, to na
    > cholerę komu tablet? Okulary powiększające są wielokrotnie tańsze.

    Podałem wiele przykładów apek, które na tablecie są znacznie bardziej
    funkcjonalne niż na telefonie. To że akurat jakaś apka jest lepsza na
    ipada, nie ma zupełnie znaczenia jeśli się jej nie używa.
    Warto też pamiętać że ipad jest obecnie najbardziej funkcjonalnie
    ograniczonym urządzeniem tego typu na rynku. A braku funkcjonalności,
    konieczności dostosowania się do urządzenia, czy zwykłej wygody używania
    nie zastąpią 3 ładniejsze apki.
    Jeszcze odnośnie apek, te od google, na ios są znacznie gorsze, np. mapy,
    Adobe reader to ogólnie żenada, w porównaniu z wersją na androida, itd.
    Coś się niby miało, czy ma poprawić, ale i tak trudno na poważnie
    porównywać użyteczność dobrego, taniego, "Chińczyka" z markowym Ipadem.
    No chyba że ktoś ma zamiar używać tego ostatniego tylko jak w reklamach,
    lub do jakichś konkretnych apek, a cała reszta upierdliwości mu nie
    przeszkadza.

    --
    kakmaratgmaildotcom