  • Data: 2012-07-16 12:49:41
    Temat: Re: tanie tablety z Androidem wykoszą drogie smartfony?
    Od: Waldek Godel <n...@y...org> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 16 Jul 2012 03:40:55 -0700 (PDT), Yerine Ictimai napisał(a):

    > Jak dla mnie to smartfony za 1500zł są do du...
    > Nic sie z nimi nie da robic, ani dzwonić bo za duże do noszenia w
    > kieszeni i przykładania takiej patelni do twarzy, a bateria trzyma
    > półtora dnia.
    > Ani do czytania internetu bo za mały wyświetlacz i szkoda oczu.
    > Taka bezuzyteczna zabawka której trzeba jeszcze pilnowac jak nie wiem
    > co, bo drogie toto, kruche, jak upadnie albo zamoczy się to JEDNA
    > PENSJA w tył!!!
    > Po prostu du... blada! Taki bajer dla bogatych idiotów.

    To samo tablety.
    I teraz idziesz na alledrogo, kupujesz sobie Nokię 3310, a internet
    przeglądasz tylko na pececie z 24-calowym ekranem.
    I przestajesz wstrząsać powietrze bez sensu, pszemoląc w usenecie.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    ". Apple robi dokładnie to co mówi filozofia tej firmy"- Paweł "robbo"