eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochody › tanie filtry drogie filtry...
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 17

  • 1. Data: 2013-08-15 11:10:45
    Temat: tanie filtry drogie filtry...
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    witam

    niby problem mało istotny, ale jak za filtr paliwa zaśpiewali mi 70 zł,
    to się zacząłem zastanawiać. Filtron PE816/4
    allegro.pl/i3438350081.html
    masakryczne drogi i link do najtańszego:
    http://allegro.pl/i3431608871.html

    Co Wy na to? Różnica w cenie to prawie 3x ! nie parę procent tylko 300%!
    Czy te najtańsze to totalne gówno a nasz filtron to jedna z najlepszych
    i najdroższych firm produkujących filtry?
    ToMasz


  • 2. Data: 2013-08-15 11:14:46
    Temat: Re: tanie filtry drogie filtry...
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-08-15 11:10, ToMasz pisze:
    > witam
    >
    > niby problem mało istotny, ale jak za filtr paliwa zaśpiewali mi 70 zł,
    > to się zacząłem zastanawiać. Filtron PE816/4
    > allegro.pl/i3438350081.html
    > masakryczne drogi i link do najtańszego:
    > http://allegro.pl/i3431608871.html
    >
    > Co Wy na to? Różnica w cenie to prawie 3x ! nie parę procent tylko 300%!
    > Czy te najtańsze to totalne gówno a nasz filtron to jedna z najlepszych
    > i najdroższych firm produkujących filtry?
    > ToMasz

    Filtron to takie same gówno jak te SCT. Jak chcesz dobry filtr to kup
    knechta.

    --
    Pozdrawiam
    Lewis


  • 3. Data: 2013-08-15 11:39:55
    Temat: Re: tanie filtry drogie filtry...
    Od: BartekK <s...@d...org>

    W dniu 2013-08-15 11:10, ToMasz pisze:
    > witam
    >
    > niby problem mało istotny, ale jak za filtr paliwa zaśpiewali mi 70 zł,
    > to się zacząłem zastanawiać. Filtron PE816/4
    > allegro.pl/i3438350081.html
    > masakryczne drogi i link do najtańszego:
    > http://allegro.pl/i3431608871.html
    >
    > Co Wy na to? Różnica w cenie to prawie 3x ! nie parę procent tylko 300%!
    > Czy te najtańsze to totalne gówno a nasz filtron to jedna z najlepszych
    > i najdroższych firm produkujących filtry?
    > ToMasz
    Używam filtrów paliwa do całkowicie innego filtrowania czegoś całkowicie
    odmiennego od paliwa ;) i próbowałem różnych filtrów - moim wnioskiem
    jest, że do paliwa różnica będzie praktycznie żadna.
    Opory przepływu są pomijalne przy tak dużej powierzchni filtra w
    stosunku do średnicy rurki oraz ilości przepływającego paliwa (policz
    ile tam litrów na godzine przepływa?, ile to jest na minutę? nawet
    wliczając nadmiar, który i tak wróci przelewem do zbiornika).
    Różnice w spadku przepływu pod wpływem zapychania się filtra brudem -
    może i będą, ale to łatwiej i taniej wymienić filterek za 19zł (w moim
    przypadku - jeszcze dużo tańsze), niż liczyć na długowieczność (to nie
    wyprawa za ural, gdzie za każdą cenę ważna jak najdłuższa eksploatacja
    bez serwisu).
    Jedyna różnica to jakość filtrowania, na bardzo marnych filtrach widzę,
    że drobny pył przechodzi przez nie. Widzę to dzięki temu, że w moim
    zastosowaniu za takim filtrem jest jeszcze jeden filtr, z superduper
    gęstą włókniną - jeśli dam bardzo marny filtr "wstępny" paliwa - to ta
    włóknina szybciej się brudzi. Ale szybciej - to nie 10x szybciej, może
    2x, więc też nie ma dramatu.

    --
    | Bartłomiej Kuźniewski
    | s...@d...org GG:23319 tel +48 696455098 http://drut.org/
    | http://www.allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=338
    173


  • 4. Data: 2013-08-15 12:30:43
    Temat: Re: tanie filtry drogie filtry...
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-08-15 11:39, BartekK pisze:

    > Jedyna różnica to jakość filtrowania, na bardzo marnych filtrach widzę,
    > że drobny pył przechodzi przez nie. Widzę to dzięki temu, że w moim
    > zastosowaniu za takim filtrem jest jeszcze jeden filtr, z superduper
    > gęstą włókniną - jeśli dam bardzo marny filtr "wstępny" paliwa - to ta
    > włóknina szybciej się brudzi. Ale szybciej - to nie 10x szybciej, może
    > 2x, więc też nie ma dramatu.
    >

    Jest pewien problem, gówniane filtry puszczają swoją włókninę w obieg z
    paliwem a CR się za to potrafi obrazić...

    --
    Pozdrawiam
    Lewis


  • 5. Data: 2013-08-15 13:00:07
    Temat: Re: tanie filtry drogie filtry...
    Od: "Deflegmator" <w...@M...pl>

    BartekK wrote:



    > Używam filtrów paliwa do całkowicie innego filtrowania czegoś
    > całkowicie odmiennego od paliwa ;)



    Czuję intuicyjnie, że w skrytości garażu i pod osłoną nocy
    walczysz z monopolem państwa w pewnej dziedzinie. :) Moja ksywka jest
    z Tobą... :)

    Pozdrawiam

    --
    Deflegmator


  • 6. Data: 2013-08-15 13:16:36
    Temat: Re: tanie filtry drogie filtry...
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    W dniu 15.08.2013 12:30, Lewis pisze:
    > W dniu 2013-08-15 11:39, BartekK pisze:
    >
    >> Jedyna różnica to jakość filtrowania, na bardzo marnych filtrach widzę,
    >> że drobny pył przechodzi przez nie. Widzę to dzięki temu, że w moim
    >> zastosowaniu za takim filtrem jest jeszcze jeden filtr, z superduper
    >> gęstą włókniną - jeśli dam bardzo marny filtr "wstępny" paliwa - to ta
    >> włóknina szybciej się brudzi. Ale szybciej - to nie 10x szybciej, może
    >> 2x, więc też nie ma dramatu.
    >>
    >
    > Jest pewien problem, gówniane filtry puszczają swoją włókninę w obieg z
    > paliwem a CR się za to potrafi obrazić...
    >
    dzięki za odpowiedzi. teraz mam zatkanego filtrona, a w odbudowie filtra
    dużo paprochów i czegoś co wygląda jak małe opiłki - więc swoją rolę
    spełnił. Niestety nie wiem jak długo działał, czy 10 tyś czy 100 tyś. Co
    więc wybrać z popularnych marek? TAk żeby dało się jutro kupić? (silnik
    common rail)
    ToMasz


  • 7. Data: 2013-08-15 13:22:34
    Temat: Re: tanie filtry drogie filtry...
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <m...@o...pl>

    W dniu 2013-08-15 13:16, ToMasz pisze:
    > W dniu 15.08.2013 12:30, Lewis pisze:
    >> W dniu 2013-08-15 11:39, BartekK pisze:
    >>
    >>> Jedyna różnica to jakość filtrowania, na bardzo marnych filtrach widzę,
    >>> że drobny pył przechodzi przez nie. Widzę to dzięki temu, że w moim
    >>> zastosowaniu za takim filtrem jest jeszcze jeden filtr, z superduper
    >>> gęstą włókniną - jeśli dam bardzo marny filtr "wstępny" paliwa - to ta
    >>> włóknina szybciej się brudzi. Ale szybciej - to nie 10x szybciej, może
    >>> 2x, więc też nie ma dramatu.
    >>>
    >>
    >> Jest pewien problem, gówniane filtry puszczają swoją włókninę w obieg z
    >> paliwem a CR się za to potrafi obrazić...
    >>
    > dzięki za odpowiedzi. teraz mam zatkanego filtrona, a w odbudowie filtra
    > dużo paprochów i czegoś co wygląda jak małe opiłki - więc swoją rolę
    > spełnił. Niestety nie wiem jak długo działał, czy 10 tyś czy 100 tyś. Co
    > więc wybrać z popularnych marek? TAk żeby dało się jutro kupić? (silnik
    > common rail)

    Z opiłkami to masz problem. Bo prawdopodobnie, wcale filtr ich nie
    zatrzymał na drodze do pompy wysokiego ciśnienia. One właśnie z niej się
    wzięły w puszce filtra.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl
    P307 2.0HDi/90
    "Z wiekiem spada zapotrzebowanie na zysk, a rośnie popyt na święty spokój."


  • 8. Data: 2013-08-15 14:21:37
    Temat: Re: tanie filtry drogie filtry...
    Od: "m...@i...pl" <m...@i...pl>

    On 08/15/2013 11:39 AM, BartekK wrote:
    > W dniu 2013-08-15 11:10, ToMasz pisze:
    >> witam
    >>
    >> niby problem mało istotny, ale jak za filtr paliwa zaśpiewali mi 70 zł,
    >> to się zacząłem zastanawiać. Filtron PE816/4
    >> allegro.pl/i3438350081.html
    >> masakryczne drogi i link do najtańszego:
    >> http://allegro.pl/i3431608871.html
    >>
    >> Co Wy na to? Różnica w cenie to prawie 3x ! nie parę procent tylko 300%!
    >> Czy te najtańsze to totalne gówno a nasz filtron to jedna z najlepszych
    >> i najdroższych firm produkujących filtry?
    >> ToMasz
    > Używam filtrów paliwa do całkowicie innego filtrowania czegoś całkowicie
    > odmiennego od paliwa ;) i próbowałem różnych filtrów - moim wnioskiem
    > jest, że do paliwa różnica będzie praktycznie żadna.
    > Opory przepływu są pomijalne przy tak dużej powierzchni filtra w
    > stosunku do średnicy rurki oraz ilości przepływającego paliwa (policz
    > ile tam litrów na godzine przepływa?, ile to jest na minutę?

    Aj tam. Mnie się zdażyło spalić powyżej litra na minute jazdy.


  • 9. Data: 2013-08-15 19:17:08
    Temat: Re: tanie filtry drogie filtry...
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    W dniu 15.08.2013 13:22, Marcin "Kenickie" Mydlak pisze:
    > W dniu 2013-08-15 13:16, ToMasz pisze:
    >> W dniu 15.08.2013 12:30, Lewis pisze:
    >>> W dniu 2013-08-15 11:39, BartekK pisze:
    >>>
    >>>> Jedyna różnica to jakość filtrowania, na bardzo marnych filtrach widzę,
    >>>> że drobny pył przechodzi przez nie. Widzę to dzięki temu, że w moim
    >>>> zastosowaniu za takim filtrem jest jeszcze jeden filtr, z superduper
    >>>> gęstą włókniną - jeśli dam bardzo marny filtr "wstępny" paliwa - to ta
    >>>> włóknina szybciej się brudzi. Ale szybciej - to nie 10x szybciej, może
    >>>> 2x, więc też nie ma dramatu.
    >>>>
    >>>
    >>> Jest pewien problem, gówniane filtry puszczają swoją włókninę w obieg z
    >>> paliwem a CR się za to potrafi obrazić...
    >>>
    >> dzięki za odpowiedzi. teraz mam zatkanego filtrona, a w odbudowie filtra
    >> dużo paprochów i czegoś co wygląda jak małe opiłki - więc swoją rolę
    >> spełnił. Niestety nie wiem jak długo działał, czy 10 tyś czy 100 tyś. Co
    >> więc wybrać z popularnych marek? TAk żeby dało się jutro kupić? (silnik
    >> common rail)
    >
    > Z opiłkami to masz problem. Bo prawdopodobnie, wcale filtr ich nie
    > zatrzymał na drodze do pompy wysokiego ciśnienia. One właśnie z niej się
    > wzięły w puszce filtra.
    >
    w jaki sposób?


  • 10. Data: 2013-08-15 19:49:30
    Temat: Re: tanie filtry drogie filtry...
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-08-15 19:17, ToMasz pisze:
    > W dniu 15.08.2013 13:22, Marcin "Kenickie" Mydlak pisze:
    >> W dniu 2013-08-15 13:16, ToMasz pisze:
    >>> W dniu 15.08.2013 12:30, Lewis pisze:
    >>>> W dniu 2013-08-15 11:39, BartekK pisze:
    >>>>
    >>>>> Jedyna różnica to jakość filtrowania, na bardzo marnych filtrach
    >>>>> widzę,
    >>>>> że drobny pył przechodzi przez nie. Widzę to dzięki temu, że w moim
    >>>>> zastosowaniu za takim filtrem jest jeszcze jeden filtr, z superduper
    >>>>> gęstą włókniną - jeśli dam bardzo marny filtr "wstępny" paliwa - to ta
    >>>>> włóknina szybciej się brudzi. Ale szybciej - to nie 10x szybciej, może
    >>>>> 2x, więc też nie ma dramatu.
    >>>>>
    >>>>
    >>>> Jest pewien problem, gówniane filtry puszczają swoją włókninę w obieg z
    >>>> paliwem a CR się za to potrafi obrazić...
    >>>>
    >>> dzięki za odpowiedzi. teraz mam zatkanego filtrona, a w odbudowie filtra
    >>> dużo paprochów i czegoś co wygląda jak małe opiłki - więc swoją rolę
    >>> spełnił. Niestety nie wiem jak długo działał, czy 10 tyś czy 100 tyś. Co
    >>> więc wybrać z popularnych marek? TAk żeby dało się jutro kupić? (silnik
    >>> common rail)
    >>
    >> Z opiłkami to masz problem. Bo prawdopodobnie, wcale filtr ich nie
    >> zatrzymał na drodze do pompy wysokiego ciśnienia. One właśnie z niej się
    >> wzięły w puszce filtra.
    >>
    > w jaki sposób?

    W taki że to pompa się zaciera i te opiłki pochodzą właśnie z niej i
    osadziły się przez powrót z wtryskiwaczy na filtrze...

    --
    Pozdrawiam
    Lewis

strony : [ 1 ] . 2


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: