eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodytanie filtry drogie filtry... › Re: tanie filtry drogie filtry...
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!.POSTED!not-for-mail
    From: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: tanie filtry drogie filtry...
    Date: Thu, 15 Aug 2013 19:49:30 +0200
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 36
    Message-ID: <kuj4bc$sp1$1@node1.news.atman.pl>
    References: <520c9b15$0$1468$65785112@news.neostrada.pl>
    <kui8ad$mmh$1@mx1.internetia.pl> <kuiakj$agt$1@node2.news.atman.pl>
    <520cb894$0$1232$65785112@news.neostrada.pl>
    <kuidm2$nvq$1@news.dialog.net.pl>
    <520d0d12$0$1213$65785112@news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: user-164-127-255-49.play-internet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node1.news.atman.pl 1376588973 29473 164.127.255.49 (15 Aug 2013 17:49:33
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 15 Aug 2013 17:49:33 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:17.0) Gecko/20130801 Thunderbird/17.0.8
    In-Reply-To: <520d0d12$0$1213$65785112@news.neostrada.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2501553
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2013-08-15 19:17, ToMasz pisze:
    > W dniu 15.08.2013 13:22, Marcin "Kenickie" Mydlak pisze:
    >> W dniu 2013-08-15 13:16, ToMasz pisze:
    >>> W dniu 15.08.2013 12:30, Lewis pisze:
    >>>> W dniu 2013-08-15 11:39, BartekK pisze:
    >>>>
    >>>>> Jedyna różnica to jakość filtrowania, na bardzo marnych filtrach
    >>>>> widzę,
    >>>>> że drobny pył przechodzi przez nie. Widzę to dzięki temu, że w moim
    >>>>> zastosowaniu za takim filtrem jest jeszcze jeden filtr, z superduper
    >>>>> gęstą włókniną - jeśli dam bardzo marny filtr "wstępny" paliwa - to ta
    >>>>> włóknina szybciej się brudzi. Ale szybciej - to nie 10x szybciej, może
    >>>>> 2x, więc też nie ma dramatu.
    >>>>>
    >>>>
    >>>> Jest pewien problem, gówniane filtry puszczają swoją włókninę w obieg z
    >>>> paliwem a CR się za to potrafi obrazić...
    >>>>
    >>> dzięki za odpowiedzi. teraz mam zatkanego filtrona, a w odbudowie filtra
    >>> dużo paprochów i czegoś co wygląda jak małe opiłki - więc swoją rolę
    >>> spełnił. Niestety nie wiem jak długo działał, czy 10 tyś czy 100 tyś. Co
    >>> więc wybrać z popularnych marek? TAk żeby dało się jutro kupić? (silnik
    >>> common rail)
    >>
    >> Z opiłkami to masz problem. Bo prawdopodobnie, wcale filtr ich nie
    >> zatrzymał na drodze do pompy wysokiego ciśnienia. One właśnie z niej się
    >> wzięły w puszce filtra.
    >>
    > w jaki sposób?

    W taki że to pompa się zaciera i te opiłki pochodzą właśnie z niej i
    osadziły się przez powrót z wtryskiwaczy na filtrze...

    --
    Pozdrawiam
    Lewis

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: