eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodytanie filtry drogie filtry...Re: tanie filtry drogie filtry...
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!newsfeed.pionier.net.pl!newsfeed.fsmpi.rwth-aachen.de!feed
    er1-2.proxad.net!proxad.net!feeder2-2.proxad.net!nx02.iad01.newshosting.com!new
    shosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.ne
    ws.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Date: Thu, 15 Aug 2013 19:17:08 +0200
    From: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (X11; Linux i686; rv:17.0) Gecko/20130510 Thunderbird/17.0.6
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: tanie filtry drogie filtry...
    References: <520c9b15$0$1468$65785112@news.neostrada.pl>
    <kui8ad$mmh$1@mx1.internetia.pl> <kuiakj$agt$1@node2.news.atman.pl>
    <520cb894$0$1232$65785112@news.neostrada.pl>
    <kuidm2$nvq$1@news.dialog.net.pl>
    In-Reply-To: <kuidm2$nvq$1@news.dialog.net.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 27
    Message-ID: <520d0d12$0$1213$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 212h230.compnet.pl
    X-Trace: 1376587026 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 1213 85.198.212.230:33884
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2501552
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 15.08.2013 13:22, Marcin "Kenickie" Mydlak pisze:
    > W dniu 2013-08-15 13:16, ToMasz pisze:
    >> W dniu 15.08.2013 12:30, Lewis pisze:
    >>> W dniu 2013-08-15 11:39, BartekK pisze:
    >>>
    >>>> Jedyna różnica to jakość filtrowania, na bardzo marnych filtrach widzę,
    >>>> że drobny pył przechodzi przez nie. Widzę to dzięki temu, że w moim
    >>>> zastosowaniu za takim filtrem jest jeszcze jeden filtr, z superduper
    >>>> gęstą włókniną - jeśli dam bardzo marny filtr "wstępny" paliwa - to ta
    >>>> włóknina szybciej się brudzi. Ale szybciej - to nie 10x szybciej, może
    >>>> 2x, więc też nie ma dramatu.
    >>>>
    >>>
    >>> Jest pewien problem, gówniane filtry puszczają swoją włókninę w obieg z
    >>> paliwem a CR się za to potrafi obrazić...
    >>>
    >> dzięki za odpowiedzi. teraz mam zatkanego filtrona, a w odbudowie filtra
    >> dużo paprochów i czegoś co wygląda jak małe opiłki - więc swoją rolę
    >> spełnił. Niestety nie wiem jak długo działał, czy 10 tyś czy 100 tyś. Co
    >> więc wybrać z popularnych marek? TAk żeby dało się jutro kupić? (silnik
    >> common rail)
    >
    > Z opiłkami to masz problem. Bo prawdopodobnie, wcale filtr ich nie
    > zatrzymał na drodze do pompy wysokiego ciśnienia. One właśnie z niej się
    > wzięły w puszce filtra.
    >
    w jaki sposób?

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: