  • Data: 2010-02-06 14:03:46
    Temat: Re: tania manualna optyka ;)
    Od: XX YY <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 5 Feb., 18:41, cichybartko <c...@g...com> wrote:
    > Często pada argument dotyczący Pentaxa i jego świetnej współpracy z
    > "tanią" manualną optyką. Tytułem wyjaśnienia tej taniości link do
    > allegro:http://www.allegro.pl/show_item.php?item=905
    707407
    > I ktoś narzekał na cenę naleśnika Olympusa do m4/3 ;).
    >
    > --
    > Pozdrawiam,
    > Bartosz.

    z ta tanioscia manulanej optyki to dzisiaj bywa roznie.
    cena jest funkcja ilosci.
    manualne obiektywy czesto sa dzisiaj drozsze od AF i to czasami
    znacznie - vide np zeiss do N .-manualny.

    to tak jak i dzisiaj bywa , ze cz.-b. odbitka kosztuje w labie wiecej
    niz barwna.

    Spodziewam sie ze wprowadzenie celownika elektronicznego i bagnetu
    m4/3 ozywi rynek manualnych , a wiec i ich ceny. Ludzie z
    ciekawosci , nie rzeczywistej potrzeby beda szukac manualnych , a wiec
    wzrosnie popyt a wiec i cena.