  • Data: 2010-02-06 15:13:50
    Temat: Re: tania manualna optyka ;)
    Od: mg <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jesteś pewien, że nie obsługują poprawnie popychacza przesłony?
    > Mają w ofercie od wielu lat własne body na bagnet K...

    Nie wiem czy ma czy nie.
    Chodzilo mi o stwierdzenie "natywny bagnet" w cenie "tylko kilka euro
    wiecej" niz M42. Przy tego typu sprzecie wszystkie czesci sa
    maksymalnie: proste, tanie, uniwersalne i wymienialne. Na zrobienie
    przejsciowki z M42 na bagnet K pewno potrzeba wiecej materialu i pracy
    niz zrobienie "natywnego K" (nawet jezeli jest tam popychacz).

    Na allegro jak beda dwa identyczne obiektywy jeden M42 drugi K to ten
    drugi bedzie przynajmniej 50% drozszy a przejsciowka bedzie koszotwac
    50% roznicy ... bo to "Pentax K" (ma "x" w nazwie).