  • 11. Data: 2009-05-19 12:16:18
    Temat: Re: tania lampa na slub
    Od: "gebi" <g...@p...fm>

    Użytkownik "Maciej K. aka Sesjusz" <posesjusz@_spam_gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:18210124737.20090519135632@_spam_gazeta.pl...
    >No wlasnie nie placilem za taka zgode i nie zamierzam, najwyzej bede
    >niegrzeczny, bede blyskac z uporem maniaka, przeciez mnie nie wyrzuca
    >a przyjaciel i jego zadowolenie ze zdjec wazniejsze mi niz opinia
    >ksiedza.
    Nikt nie pisał, żebyś za to płacił, tylko żebyś porozmawiał z księdzem przed
    ślubem i powiedział, że w niektórych momentach chciałbyś użyć lampy błyskowej.

  • 12. Data: 2009-05-19 13:36:55
    Od: "Krzysztof Sordyl" <k...@o...pl>

    --
    Użytkownik "Maciej K. aka Sesjusz" <posesjusz@_spam_gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:1786999413.20090519131854@_spam_gazeta.pl...

    Nie robie zdjec z lampami blyskowymi, ale kiedy przyjaciel poprosil
    mni o zdjecia na swoim slubie,

    jesli nie masz doświadczenia i sprzętu ( czytaj jasne stałki, FF itp)
    to może być bardzo bardzo krucho, chyba że to kościół składający
    sięz samych okien...

    ale trzymamy kciuki :)

    --
    Krzysztof Sordyl
    KS STUDIO

  • 13. Data: 2009-05-19 19:28:36
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2009-05-19 13:18:54 +0200, "Maciej K. aka Sesjusz"
    <posesjusz@_spam_gazeta.pl> said:

    > Nie robie zdjec z lampami blyskowymi, ale kiedy przyjaciel poprosil
    > mni o zdjecia na swoim slubie, rowniez w kosciele to msuze sie w cos
    > zaopatrzyc,

    Rady techniczne już pewnie przeczytałeś.
    Ja Ci dam inną.
    Zakładam, że nie masz doświadczenia w tego typu zdjęciach i jeżeli nie
    chcesz stracić przyjaciela, to mu odmów robienia tych zdjęć. Powiedz po
    prostu, że nie umiesz i tyle.
    Chyba, że reportaż to Twoja pasja i naprawdę jesteś w nim dobry, to co
    innego. Ale wcześniej przejdź się na jakiś ślub i przyjrzyj się
    dokładnie okiem fotografa co i jak.
    --
    Nie odpowiadam na treści nad cytatem
    Pozdrawiam

  • 14. Data: 2009-05-19 21:40:01
    Od: "see_you" <c...@e...trzy>

    "Maciej K. aka Sesjusz" <posesjusz@_spam_gazeta.pl> wrote
> [...]
    > niegrzeczny, bede blyskac z uporem maniaka, przeciez mnie nie wyrzuca
    > a przyjaciel i jego zadowolenie ze zdjec wazniejsze mi niz opinia
    To lepiej sobie daruj te zdjecia kolego,
    bo czasem ksiadz moze jednak Ciebie wyrzucic
    i najesz sie wstydu a swojemu kumplowi i jego rodzinie
    zafundujesz go jeszcze wiecej.
    I nie psuj opinii o "fotografach" kiedy koniecznie chcesz blyskac
    ale ani nie wiesz kiedy, ani Tobie na to nie zezwalaja.
    Lepiej dobrze przygotuj sie do zdjec po wyjsciu z kosciola
    i pozniej w plenerze.

    > A moze macie jakies tutoriale ? :)
    Tak mamy.
    Np. http://foto.jasiu.pl/
    A ten slub to kiedy, za dwa/trzy miesiace? - bo watpie zebys wczesniej
    zdazyl zapoznac sie z podstawami i potrenowac poslugiwanie sie lampa.
    Moze jednak zrezygnowac z zakupu byle jakiej lampy,
    zrobic zrzutke i lepiej zafudowac koledze w prezencie
    profesjonalna obsluge fotograficzna?
    see_you

  • 15. Data: 2009-05-19 22:53:38
    Od: qunio <p...@g...pl>

    Maciej K. aka Sesjusz wrote:
    > Witam!

    [...] ale wsadze kawalek kartki bloku technicznego, tak
    > jak widzialem kiedys tego kolesia w kosciele, chyba uda mi sie cos
    > takiego przykleic na tasme :D A moze macie jakies tutoriale ? :)

    ale po co chcesz "wsadzac" i dlaczego akurat blok techniczny...?

  • 16. Data: 2009-05-20 05:38:31
    Od: "abs" <n...@w...pl>

    Użytkownik "Maciej K. aka Sesjusz" <posesjusz@_spam_gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:652097531.20090519135352@_spam_gazeta.pl...
    Na 40D przy ISO 1600 juz dosc mocno szumi,[...]

    Bzdura. Masz zamiar robić jakieś gigantyczne odbitki z kościoła?

    Pozdr,
    ABS

  • 17. Data: 2009-05-20 06:56:44
    Od: "Krzysztof L" <l...@w...pl>

    http://allegro.pl/item640555571_braun_320_bvc_vario_
    computer.html

    wiele lat robiłem taką.
    Polecam

  • 18. Data: 2009-05-20 06:59:40
    Od: "Maciej K. aka Sesjusz" <posesjusz@_spam_gazeta.pl>

    Witam!

    W liście datowanym 20 maja 2009 (07:38:31) napisano:

    > Bzdura.

    Wiesz, szum akurat to rzecz gustu, Tobie wydaje sie maly, a moim
    gustom mocno zawadza :)

    --
    Pozdrowienia,
    Maciej aka Sesjusz

  • 19. Data: 2009-05-20 07:17:31
    Od: "b...@n...pl" <b...@n...pl>

    Krzysztof L napisał(a):
    > http://allegro.pl/item640555571_braun_320_bvc_vario_
    computer.html

    > wiele lat robiłem takš.

    A wiesz, że stara lampa może ładnie sfajczyć aparat cyfrowy? Starych
    lamp bez sprawdzenia nie można używać z nowymi aparatami.

    wer

  • 20. Data: 2009-05-20 09:59:51
    Od: "Maciej K. aka Sesjusz" <posesjusz@_spam_gazeta.pl>

    Witam!

    W liście datowanym 20 maja 2009 (00:53:38) napisano:

    > ale po co chcesz "wsadzac" i dlaczego akurat blok techniczny...?

    Moze po to by czesc swiatla zmiekczonego poszla na przod na modela a
    czesc sie odbila od sufitu, dlatego chce "Wsadzac". Przynajmniej w
    moim wyobrazeniu o sweitle moze dac to ciekawe efekty. Czy cos nie
    tak z moim wyobrarzenem ?

    --
    Pozdrowienia,
    Maciej aka Sesjusz