  • 1. Data: 2009-05-19 07:10:18
    Temat: Nowe wydanie magazynu 5klatek
    Od: "kuba_k1" <k...@p...onet.pl>

    Ukazało się siódme wydanie magazynu "5klatek"
    http://www.5klatek.pl/

    __________ Informacja programu ESET Smart Security, wersja bazy sygnatur wirusów 4085
    (20090519) __________

  • 2. Data: 2009-05-19 09:07:23
    Temat: Re: Nowe wydanie magazynu 5klatek
    Od: mg <a...@p...onet.pl>

    > Ukazało się siódme wydanie magazynu "5klatek"

    To pierwszy numer na jaki się natknąłem.
    Dobra rzecz. Ciekawe historie, bardzo dobre zdjęcia.
    Tak trzymać.

  • 3. Data: 2009-05-19 11:41:57
    Od: "kuba_k1" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "mg" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości grup
    g2000vba.googlegroups.com...

> [...]
    > wirusów 4086 (20090519) __________
    >
    > Wiadomosc zostala sprawdzona przez program ESET Smart Security.

    Hi hi, ale to nie moja zasługa - ja tylko jestem przekaźnikiem informacji o
    pojawieniu się nowego numeru, dzisiaj to zauważyłem.
    Ale forma tego magazynu też mi się podoba :)

    __________ Informacja programu ESET Smart Security, wersja bazy sygnatur wirusów 4086
    (20090519) __________

  • 4. Data: 2009-05-19 14:38:21
    Od: Waldemarrr <m...@n...mojej.str>

    > ja tylko jestem przekaźnikiem

    Znaczy sie.. donosiciel?
    TW Kuba, tak? ;)

    Waldek.

    www.waldek.sewera.pl

  • 5. Data: 2009-05-19 17:49:36
    Od: "kuba_k1" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Waldemarrr" <m...@n...mojej.str> napisał w wiadomości grup

    > Znaczy sie.. donosiciel?
    > TW Kuba, tak? ;)
    >
    > Waldek.
    >
    > www.waldek.sewera.pl

    przekazywanie nie jest równoznaczne z donoszeniem - jest to forma kierowana
    bardziej do ogółu a nie do konkretnej jednostki i jest jawna.
    Co do TW - to jest to już mocno przestarzała nomenklatura ;)
    Hi hi hi

    __________ Informacja programu ESET Smart Security, wersja bazy sygnatur wirusów 4088
    (20090519) __________

  • 6. Data: 2009-05-20 13:17:21
    Od: Waldemarrr <m...@n...mojej.str>

    > Co do TW - to jest to już mocno przestarzała nomenklatura ;)

    ..ale ja sentymentalny jestem z natury ;)