  • 11. Data: 2012-11-08 14:56:13
    Temat: Re: tani smartfon 4 cale
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 8 Lis, 14:39, "Amir" <d...@g...pl> wrote:
    > Nie jestem gadgeciarzem i nie potrzebuje telefonu z setka funkcji z
    > ktorych nie skorzystam, lub skorzystam jeden raz w celu wyprobowania
    > dzialania.
    >
    > ---
    > akurat taki smartfon to ma wszystko co ten z najwyzszej p lki :) moze poza
    > nfc

    A mi wystarczylby spelniajacy ponizsze

    - poprzegladac internet
    - normalnie korzystac z dzwonienia i odbierania rozmow, glosno
    wyraznie i wygodnie.
    - wyslac i odebrac sms - przegladac je z domyslnym filtrem tylko na
    nieprzeczytane
    - kontakty z karty sim dublowane w aparacie oraz przegladanie historii
    polaczen
    - poczytac ebooka.
    - zagrac raz na kwartal w prosta gre
    - raz na kwartal obejrzec film z karty pamieci (jakby jeszcze napisy
    czytalo...)
    - zeby sie nie wlaczal czy wylaczal przypadkowo, przy wyciaganiu lub
    wkladaniu do kieszeni.

    z "bajerow", to jakby byly liczniki czasu polaczen odebranych i
    przychodzacych z mozliwoscia sumowania dla poszczegolnych numerow i
    lacznie, w zadanych zakresach czasowych.

  • 12. Data: 2012-11-08 19:06:50
    Od: Trybun <r...@y...com>

    W dniu 2012-11-08 05:22, Pszemol pisze:
    > chytry dwa razy traci! :-)

    Od kiedy to chytry coś traci? Z jakiego powodu lisa nazywa się
    chytruskiem, bo jest ciamajdą?

  • 13. Data: 2012-11-08 19:46:10
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    Trybun <r...@y...com> wrote:

    > Od kiedy to chytry coś traci? Z jakiego powodu lisa nazywa się
    > chytruskiem, bo jest ciamajdą?

    Chytry lubi czasem przechytrzyć samego siebie i zrobi błąd kierując się
    chytrością, który mu nie wyjdzie na zdrowie...

  • 14. Data: 2012-11-08 20:07:33
    Od: Trybun <r...@y...com>

    W dniu 2012-11-08 19:46, Pszemol pisze:
    > Chytry lubi czasem przechytrzyć samego siebie i zrobi błąd kierując się
    > chytrością, który mu nie wyjdzie na zdrowie...

    Niestety ale mylisz chytrość z chciwością/pazernością.. Pewnie
    pochodzisz z Poznania?

  • 15. Data: 2012-11-08 23:27:53
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    Co powiesz na to? http://sjp.pwn.pl/szukaj/chytry

  • 16. Data: 2012-11-09 18:25:06
    Od: Trybun <r...@y...com>

    W dniu 2012-11-08 23:27, Pszemol pisze:
    > "Trybun" <r...@y...com> wrote in message

    > Co powiesz na to? http://sjp.pwn.pl/szukaj/chytry

    No o tym właśnie piszę - przebiegły a nie ciamajda która coś traci, i w
    oczach niektórych taka cecha charakteru to wcale nie wada.

  • 17. Data: 2012-11-10 04:36:04
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    Trybun <r...@y...com> wrote:

    > No o tym właśnie piszę - przebiegły a nie ciamajda która coś traci, i w
    > oczach niektórych taka cecha charakteru to wcale nie wada.

    Ależ nikt nie mowi o byciu ciamajda! Chytrosc to wlasnie kombinowanie
    motywowanie chciwoscia. Czesto sie mozesz przy tych kombinacjach pogubic i
    przedobrzyc, a wtedy dwa razy stracisz...

  • 18. Data: 2012-11-10 09:03:01
    Od: "user" <b...@d...com>

    Użytkownik "krzysztofsf" napisał w wiadomości grup
    2g2000vbm.googlegroups.com...

    Zastanawiam sie nad przyszlym zakupem taniego smartfona.

    W cenie do 700 zl ponizszy wydaje mi sie calkiem do przyjecia

    http://sklep.benchmark.pl/product/167581/Telefony_i_
    GPS/Telefony_i_Smartphone/Alcatel_OT_993D_black.html

    Opinie mile widziane :)

    Kupowanie telefonu z procesorem 1 Ghz i androidem mija się z celem ( będzie
    mulił ).
    Mam HTC DHD i przygotowuję się do zmiany na coś z 2 rdzeniami bo menu nie
    jest już tak płynne.

  • 19. Data: 2012-11-10 10:20:33
    Od: Trybun <r...@y...com>

    W dniu 2012-11-10 04:36, Pszemol pisze:

    > Ależ nikt nie mowi o byciu ciamajda! Chytrosc to wlasnie kombinowanie
    > motywowanie chciwoscia. Czesto sie mozesz przy tych kombinacjach pogubic i
    > przedobrzyc, a wtedy dwa razy stracisz...

    Znowu nadużycie i naciągana interpretacja znaczenia z Twojej strony.
    Dlaczego sądzisz że chytrość musi być motywowana chciwością i na dodatek
    w Twoich oczach jest wadą w postępowaniu? Przechytrzyć kogoś/coś kto/co
    pragnie Cię, w takiej czy innej formie wykolegować też nazwiesz
    chciwością i uznasz za postępowanie niegodne?

  • 20. Data: 2012-11-10 10:22:26
    Od: Trybun <r...@y...com>

    W dniu 2012-11-10 09:03, user pisze:

> [...]
    > będzie mulił ).
    > Mam HTC DHD i przygotowuję się do zmiany na coś z 2 rdzeniami bo menu

    Czyli - proponujesz coś trzykrotnie droższego dla płynniejszego działania?