  • Data: 2012-11-16 08:23:25
    Temat: Re: tani smartfon 4 cale
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 16 Lis, 08:00, Trybun <r...@y...com> wrote:

    > Wiem, chyba wszyscy lubimy kupować rzeczy tanie, ale pod warunkiem że są
    > w miarę nowoczesne. Gdy cena tego HTC spadnie do akceptowalnego poziomu,
    > to on pewnie będzie już tylko przestarzałym modelem niewartym
    > zainteresowania.

    ma sluzyc do dzwonienia, nie zawieszac sie ani przypadkowo wlaczac,
    czy wylaczac i umozliwiac przegladanie internetu.

    > PS. Czy telefony marki HTC naprawdę warte są swojej ceny?

    Nie wiem. recenzje dosyc przychylne. dwa rdzenie, itp.

    >Nigdy co
    > prawda nie miałem takiego telefonu, ale co bym nie kupił wyprodukowanego
    > na Tajwanie to szajs do kwadratu. Chociażby kupiony przed pół rokiem
    > laptop Asusa - już trzykrotnie był w serwisie.

    Kupilem synowi 3,5 roku temu netbooka asusa. traktuje "jak serwer",
    caly czas zostawia wlaczony czasem tydzien czy wiecej chodzi -
    zadnych problemow.