  • Data: 2012-11-16 08:00:38
    Temat: Re: tani smartfon 4 cale
    Od: Trybun <r...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-11-16 07:27, krzysztofsf pisze:

    > W watku zdefiniowalem moje stosunkowo nieduze potrzeby, tak wiec......
    >
    > Sadze, ze oba modele, o ktore tutaj pytalem nadawalyby sie, tyle, ze
    > troche sie obawiam duzego % wadliwych egzemplarzy i szans na
    > wylosowanie takiego.

    Wiem, chyba wszyscy lubimy kupować rzeczy tanie, ale pod warunkiem że są
    w miarę nowoczesne. Gdy cena tego HTC spadnie do akceptowalnego poziomu,
    to on pewnie będzie już tylko przestarzałym modelem niewartym
    zainteresowania.

    PS. Czy telefony marki HTC naprawdę warte są swojej ceny? Nigdy co
    prawda nie miałem takiego telefonu, ale co bym nie kupił wyprodukowanego
    na Tajwanie to szajs do kwadratu. Chociażby kupiony przed pół rokiem
    laptop Asusa - już trzykrotnie był w serwisie.