  • Data: 2012-11-13 11:18:25
    Temat: Re: tani smartfon 4 cale
    Od: Trybun <r...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-11-12 21:30, Michal Tyrala pisze:

    > Może jednak zajrzyj do słownika, linek Ci zostawiłem. Dziwne czasy
    > nastały, że łatwiej jest pisać niż czytać :/
    >
    > Hint: znaczenie nr 2

    Pomyśl sam, bez sięgania do "mądrych" ksiąg - jak chytry, czyli
    przebiegły, zaradny itd. może nosić takie samo miano jak ktoś chciwy,
    skąpy, czyli zły charakter? Wniosek podsumowujący może być tylko jest
    jeden - to znaczenie z punktu nr2 dolepił jakiś imbecyl bez głębszego
    zastanowienia się nad sensem.