  • 1. Data: 2009-07-11 14:40:58
    Temat: tani PC do internetu
    Od: "adam" <a...@p...onet.pl>

    Witam,
    Potrzebuje kupic taniego PC (glowne zastosowanie to internet, przegldanie
    zdjec itd.).
    Pomyslalem zeby kupic uzywany markowy sprzet jakis HP, Dell albo cos
    podobnego i wlozyc do niego nowy dysk i nagrywarke CD. Zalezy mi na tym aby
    komputer byl w miare cichy. Czy mozecie polecic jakis konkretny model?
    Nie chce zeby calosc przekroczyla 500-600PLN.
    Dzieki, pozdrawiam
    Adam

  • 2. Data: 2009-07-11 14:52:43
    Temat: Re: tani PC do internetu
    Od: Jacek <a...@o...pl>

    No i dobrze kombinujesz. Na Allegro znajdziesz fajne np. Delle za 400/500zl
    z oryginalnym XP.

  • 3. Data: 2009-07-11 15:32:40
    Od: Piotr M <x...@x...xx>

    adam pisze:

    > Czy mozecie polecic jakis konkretny model?
    > Nie chce zeby calosc przekroczyla 500-600PLN.

    Polecam Della 14" C600/850MHz/512MB/40MB/CD lub DVDRW/bateria ponad 1h.
    Polecam bo do tych wymagań bardzo dobry i dlatego że będę sprzedawał :)
    potrzebuje wykorzystać laptopa też do celów graficznych, a do tego to
    już za wolny, trza dołożyć ze 300żł no i włąsnie wymienić..

    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."

  • 4. Data: 2009-07-11 15:34:18
    Od: "adam" <a...@p...onet.pl>

> [...]
    > potrzebuje wykorzystać laptopa też do celów graficznych, a do tego to już
    > za wolny, trza dołożyć ze 300żł no i włąsnie wymienić..

    Dzieki za oferte,
    Ale szukam jednak desktopu.
    Pozdrawiam
    Adam

  • 5. Data: 2009-07-11 16:09:18
    Od: Alojzy Zakalec <a...@g...com>

    On Jul 11, 5:32 pm, Piotr M <x...@x...xx> wrote:

    > Polecam Della 14" C600/850MHz/512MB/40MB/CD lub DVDRW/bateria ponad 1h.
    > Polecam bo do tych wymagań bardzo dobry

    Do oglądania internetu, a konkretnie stron www z animacjami w flaszu -
    a teraz już wszelkie komercyjne to mają - Pentium III <1.5 GHz tego
    nie ma szans udźwignąć. Jako benczmark polecam wejść na portal sklepu
    nie dla idiotów :))

  • 6. Data: 2009-07-11 17:14:03
    Od: "KILu" <b...@w...pl>

    Alojzy Zakalec wrote:
> [...]
    > a teraz już wszelkie komercyjne to mają - Pentium III <1.5 GHz tego
    > nie ma szans udźwignąć. Jako benczmark polecam wejść na portal sklepu

    A co jest nie tak z ta strona? Mam laptopowe Pentium M 1,2GHz i wszystko
    smiga, a w tle otwartych mam m.in. kilkanascie innych okienek, grajace
    radio internetowe i komunikator.

    k,

  • 7. Data: 2009-07-11 22:48:11
    Od: "Feromon" <f...@w...pl>

    Użytkownik "adam" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > aby komputer byl w miare cichy. Czy mozecie polecic jakis konkretny model?
    > Nie chce zeby calosc przekroczyla 500-600PLN.

    Tu popatrz:
    3

    eromon

    4235 (20090711) __________

  • 8. Data: 2009-07-12 17:13:48
    Od: "bagno" <b...@o...pl>

    Użytkownik "KILu" <b...@w...pl> napisał w wiadomości

    > A co jest nie tak z ta strona? Mam laptopowe Pentium M 1,2GHz i wszystko
    > smiga, a w tle otwartych mam m.in. kilkanascie innych okienek, grajace
    > radio internetowe i komunikator.

    Na celeronie D 2,66 z niektorych stron flashowych robila sie animacja
    poklatkowa i
    100% obciazenia procesora. Nawet niektore zwykle strony renderowaly sie tak
    wolno, ze
    szlag mnie trafial. Nikomu nie polecam nic wolniejszego niz 2Ghz. Chyba, ze
    cos z nowszych
    procesorow bo sam mam sony vaio i jak na procesor 1,2Ghz to chodzi szybko.

  • 9. Data: 2009-07-12 18:53:30
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    adam pisze:
> [...]
    > komputer byl w miare cichy. Czy mozecie polecic jakis konkretny model?
    > Nie chce zeby calosc przekroczyla 500-600PLN.

    Malutki Dell sx270 jeden wiatrak na wlocie, obduowa sff mozna przyczepic
    z tylu LCD

  • 10. Data: 2009-07-13 06:40:02
    Od: "bagno" <b...@o...pl>

    Użytkownik "Piotr M" <x...@x...xx> napisał w wiadomości

> [...]
    > potrzebuje wykorzystać laptopa też do celów graficznych, a do tego to już
    > za wolny, trza dołożyć ze 300żł no i włąsnie wymienić..

    Za ile ten dell ?