  • 1. Data: 2009-07-10 23:11:24
    Temat: ikona kosz w win 2000
    Od: "Normanex" <n...@o...pl>

    Witam
    Przypadkiem usunałem ikone kosza z pulpitu w windows 2000 jak przywrócic
    (najlepiej aby nie ingerowac w rejestr o ile jest inna furtka)?
    Przeszukałem cały net i wiele postów dotyczy win xp i viste.
    Nie ukrywam że nie widzi mi sie preinstalowywać systemu tylko po to, aby
    mieć ikone kosza na pulpicie
    Proszę o propozycje naprawy w/w przypadku.
    pozdrawiam

  • 2. Data: 2009-07-10 23:35:53
    Temat: Re: ikona kosz w win 2000
    Od: "tg" <a...@b...cpl>

    "Normanex" <n...@o...pl> wrote in message
    > Proszę o propozycje naprawy w/w przypadku.

    ja bym zaczal od znalezienia odpowiedniej grupy dyskusyjnej

    a potem zapewne wylaczyl i wlaczyl pokazywanie kosza na pulpicie

  • 3. Data: 2009-07-11 00:01:27
    Od: Zenon Zygzak <z...@g...com>

    To nie ta grupa a Windowsa 2000 nie używałem od ładnych paru lat
    spróbuj zrobić to tak jak w Windows XP systemy z rodziny Windows są
    bardzo do siebie podobne.

  • 4. Data: 2009-07-11 21:00:32
    Temat: [SPAM][OT]Re: ikona kosz w win 2000
    Od: Marcin Kocur <m...@g...com.wytnij>

    Osoba Normanex napisała na pl.comp.pecet:

    > Witam
    > Przypadkiem usunałem ikone kosza z pulpitu w windows 2000 jak
    > przywrócic (najlepiej aby nie ingerowac w rejestr o ile jest inna
    > furtka)?

    Usunąłeś do kosza?
    http://linux-porady.info/strony/dla_poczatkujacych/w
    _czym_linux_jest_lepszy_od_windows