  • 1. Data: 2009-07-11 06:27:01
    Temat: Dałemciała? Pilnie potrzebna pomoc!
    Od: m...@o...eu

    Nieświadom ryzyka nabyłem używanego laptopa.
    Zainstalowany był świeży xp pro (3SP i nieaktywowany).
    Po aktywacji windowsa dowiedziałem się że powinieniem wgrać sterowniki do niemal
    wszystkiego;)
    Sterowniki zostały wgrane.
    Całość działała poprawnie - zgodnie z oczekiwaniami.
    Ale tylko parę godzin!
    Dziś rano odpalam sprzęta - problemy z siecią WiFi.
    Zaczynam w tym grzebać pojawia się sieć ale bez dostępu do internetu.
    Podczas dalszej walki z siecią pojawia się pierwszy zwis a po nim bluskrin o
    zrzucaniu pamięci. Reset. Niby się uruchamia ale po kilku operacjach znów to
    samo.
    Sprawdzam - pamięć grafiki ustawiona jest w biosie na auto więc zmieniam na 64
    (tak być powinno) - nawet się nie uruchamia. Przy 32 to samo. Po powrocie na
    auto windows sprawia wrażenie jakby miał zamiar się uruchomić jednak kończy sie
    to resetem.

    Spieprzyłem coś w systemie - instalować go jeszcze raz?
    Zdechła pamięć?
    Coś innego??

  • 2. Data: 2009-07-11 07:46:34
    Temat: Re: Dałemciała? Pilnie potrzebna pomoc!
    Od: Michal Lukasik <m...@t...pl>

    Dnia 11.7.2009, m...@o...eu napisał(a):

    > Sprawdzam - pamięć grafiki ustawiona jest w biosie na auto więc zmieniam na 64
    > (tak być powinno) - nawet się nie uruchamia. Przy 32 to samo.

    To nie jest "zdrowy" objaw.

    > Spieprzyłem coś w systemie - instalować go jeszcze raz?

    Możliwe. Najpierw ściągnij sobie jakiś live-cd z jakimś Linuxem -
    sprawdzisz czy na nim wszystko działa prawidłowo, przyda się też na
    przyszłość. Na początek polecam Ubuntu - www.ubuntu.com.

    > Zdechła pamięć?

    Na w.w. live-cd znajdziesz memtest+. Jeśli chcesz użyć tylko jego bez
    Linuxa to jest na www.memtest.org.

    > Coś innego??

    Za mało danych. Sprawdź najpierw w.w.
    --
    _____ __________________________
    \` Y (__) __\` | | | '/ http://polish.spampoison.com/

  • 3. Data: 2009-07-11 13:21:30
    Od: "G Nowak" <g...@g...com>

    Mialem przypadek, ze memtest wywalal blad - wyciagnalem modul zostawiajac
    drugi i bylo dobrze przez nastepne pol godziny dzialania memtesta.
    Oczywiscie efekt ten sam po zamianie modulow...

    --
    pozdr

  • 4. Data: 2009-07-11 22:50:24
    Od: "Feromon" <f...@w...pl>

    Użytkownik <m...@o...eu> napisał w wiadomości
    > Nieświadom ryzyka nabyłem używanego laptopa.

    Gwarancja?

    Feromon

    4235 (20090711) __________

  • 5. Data: 2009-07-12 08:25:44
    Od: Radosław Sokół <r...@m...com.pl>

    W dniu 11.07.2009 08:27, m...@o...eu pisze:
> [...]
    > auto windows sprawia wrażenie jakby miał zamiar się uruchomić jednak kończy sie

    Zacznij od MemTesta. Tak "na objawy" trudno cokolwiek stwier-
    dzić.

    """""""|
    | | Politechnika Śląska |

  • 6. Data: 2009-07-12 10:46:04
    Od: "Michal AKA Miki" <j...@...onetu.pl>

> [...]
    > zrzucaniu pamięci. Reset. Niby się uruchamia ale po kilku operacjach znów

    No skoro masz blue screena, to przeciez masz punkt zaczepienia... Zmus sie i
    przeczytaj te biale literki :)
    A potem google lub grupa.

    Pozdrawiam
    Michal

  • 7. Data: 2009-07-12 17:09:11
    Od: "MC" <m...@g...pl>

    Użytkownik "G Nowak" <g...@g...com> napisał w wiadomości

    > Mialem przypadek, ze memtest wywalal blad - wyciagnalem modul zostawiajac
    > drugi i bylo dobrze przez nastepne pol godziny dzialania memtesta.
    > Oczywiscie efekt ten sam po zamianie modulow...

    To nie jest takie dziwne jeśli dwa moduły pracują na kanale podwójnej
    szerokości.